Live τώρα    
38°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
38 °C
35.4°C40.2°C
3 BF 22%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σποραδικές νεφώσεις
33 °C
31.6°C33.8°C
3 BF 37%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
32 °C
32.0°C32.0°C
3 BF 57%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αίθριος καιρός
34 °C
31.5°C38.3°C
3 BF 39%
ΛΑΡΙΣΑ
Σποραδικές νεφώσεις
33 °C
32.9°C32.9°C
4 BF 31%
Τρένα / Φιάσκο δίχως τέλος - «Κλάταρε» το σύστημα τοπικού χειρισμού στο Θριάσιο - Θεσσαλονίκη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Τρένα / Φιάσκο δίχως τέλος - «Κλάταρε» το σύστημα τοπικού χειρισμού στο Θριάσιο - Θεσσαλονίκη

Τρένο πάνω σε ράγες
EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ (Φωτογραφία αρχείου)

Με χειροκίνητη χάραξη πραγματοποιούνται τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από το Θριάσιο προς τη Θεσσαλονίκη, καθώς ο τοπικός πίνακας χειρισμού έχει βγει εκτός λειτουργίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το ethnos.gr τα εν λόγω δρομολόγια ξεκίνησαν χθες το βράδυ και σήμερα, όλη την ημέρα, γίνονται, με… μανιβέλα καθώς κατά πάσα πιθανότητα υπάρχει βλάβη σε κάρτα.

Υπενθυμίζεται ότι τα επιβατικά τρένα του δρομολογίου Αθήνα – Θεσσαλονίκη αναμένεται να ξεκινήσουν την προσεχή Δευτέρα (3/4) και τις πρώτες ημέρες θα εκτελείται ένα ζεύγος δρομολογίων. Σύμφωνα με τον μέχρι στιγμής προγραμματισμό από τις 7 Απριλίου θα ξεκινήσει και ένα δεύτερο ζεύγος δρομολογίων και από τις 11 του ίδιου μήνα και τρίτο.

Την ίδια στιγμή εξετάζεται και η επαναδρομολόγηση αμαξοστοιχίας στη γραμμή Αθήνα – Καλαμπάκα είτε το Σάββατο (1/4) είτε από την προσεχή Δευτέρα.

Την προσεχή Τετάρτη ή Παρασκευή σχεδιάζεται, εφόσον δεν προκύψουν προβλήματα, ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος της Αθήνας να φτάσει έως τη Μαγούλα. Ωστόσο για το Κιάτο αν και είχε ανακοινωθεί ότι τα δρομολόγια θα ξεκινούσαν στις 27 Μαρτίου, αυτή θα καθυστερήσει.

Σύμφωνα με του ΟΣΕ στην Hellenic Train, «εντός 2 εβδομάδων θα ανακοινωθεί το πλήρες πρόγραμμα αποκατάστασης όλων των συστημάτων στις σήραγγες αυτές (προς Κιάτο) ενώ ήδη γίνονται εργασίες άμεσης αποκατάστασης (εντός 10 ημερών) του φωτισμού και αερισμού εξόδων αυτών».

Τέλος, σύμφωνα με τους μηχανοδηγούς, ο Οργανισμός έχει δώσει γραπτές διαβεβαιώσεις για την διέλευση από τις σήραγγες των Τεμπών και Πλαταμώνα, ενώ για τις επικοινωνίες εντός των σηράγγων θα υπάρχει πιστοποιημένος υπάλληλος του ΟΣΕ εντός των αμαξοστοιχιών που θα χρησιμοποιεί το σύστημα GSMR σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και όχι για λόγους κυκλοφορίας καθώς το σύστημα δεν έχει αδειοδοτηθεί -όπως αναφέρει ο ΟΣΕ- για τα εποχούμενα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL