Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους.
Σύμφωνα με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook. ο κ. Θμειστοκλέους είναι τριπλά εμβολιασμένος και βρίσκεται σε καραντίνα με βάση τα πρωτόκολλα.
«Ο κορωνοϊός επισκέφθηκε και εμένα. Τριπλά εμβολιασμένος. Ακολουθούμε τα πρωτόκολλα», αναφέρει χαρακτηριστικά ο ίδιος.