Live τώρα    
Εργασιακό νομοσχέδιο / Συλλαλητήριο την Τετάρτη από την ΑΔΕΔΥ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Εργασιακό νομοσχέδιο / Συλλαλητήριο την Τετάρτη από την ΑΔΕΔΥ

EΡΓΑΣΙΑΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΠΕΡΓΙΑ
(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/ EUROKINISSI)

Τη συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεων, για το αντιλαϊκό νομοσχέδιο της κυβέρνησης, τη μέρα ψήφισής του, Τετάρτη 16 Ιουνίου, με παλλαϊκό συλλαλητήριο, στις 16:00 μαζί με το Εργατικό Κέντρο της Αθήνας, αποφάσισε η ΑΔΕΔΥ.

Για τη διευκόλυνση συμμετοχής των εργαζομένων του Δημοσίου στο συλλαλητήριο κηρύσσει Στάση Εργασίας την Τετάρτη, 16 Ιουνίου 2021, σε όλο το Δημόσιο από τις 12:00 μέχρι τη λήξη του ωραρίου.

«Αυτό το νομοσχέδιο πρέπει να αποσυρθεί!

ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ στο συλλαλητήριο έξω από τη Βουλή, στην πλατεία Συντάγματος, ώρα 16:00», επισημαίνει σε ανακοίνωση της.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0