Live τώρα    
Διαφοροποιούνται από τους ιδιοκτήτες καναλιών τα συνδρομητικά / Στην καταβολή του χρέους τους προχωρούν Nova και OTE TV
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Διαφοροποιούνται από τους ιδιοκτήτες καναλιών τα συνδρομητικά / Στην καταβολή του χρέους τους προχωρούν Nova και OTE TV

Διαφοροποιούνται πλήρως από τη στάση «Δεν Πληρώνω» των καναλιών ελεύθερης λήψης οι δύο πλατφόρμες συνδρομητικής τηλεόρασης Νova και OTE TV, οι οποίες με επίσημες ανακοινώσεις τους δηλώνουν την πρόθεσή τους να είναι συνεπείς στις συμβατικές τους υποχρεώσεις. Δηλαδή στην καταβολή του οικονομικού ανταλλάγματος του δημοσίου: 16,3 εκατ. ευρώ η Νova και 0,3 εκατ. ο ΟΤΕ TV.

Πρώτη εξέδωσε ανακοίνωση η συνδρομητική τηλεόραση Forthnet/Νova, όπως εξηγεί, «για την αποφυγή δημιουργίας λανθασμένων εντυπώσεων». Όπως σημειώνει:

* Η εταιρεία μας, Forthnet Media Α.Ε., έχει καταβάλει στο Ελληνικό Δημόσιο από την αρχή της λειτουργίας της μέχρι σήμερα το ποσό των 77,5 εκατομμυρίων ευρώ τόσο για τη δορυφορική εκπομπή όσο και για τη χρήση των επίγειων συχνοτήτων.

* Είναι αποκλειστική ευθύνη της πολιτείας να καταλογίζει τα τέλη σε κάθε υπόχρεο φορέα. Τα τέλη για τα έτη 2011, 2012 και 2013 έχουν ήδη επιβαρύνει τα οικονομικά αποτελέσματα των αντίστοιχων χρήσεων και περιλαμβάνονται στις υποχρεώσεις της εταιρείας.

* Όπως έχουμε εκπληρώσει στο ακέραιο μέχρι σήμερα κάθε σχετική υποχρέωση προς το Ελληνικό Δημόσιο, το αυτό θα συνεχίσουμε να πράττουμε και για τα ανωτέρω ποσά σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

Από την πλευρά του ο ΟΤΕ δηλώνει «σταθερά συνεπής στις συμβατικές του υποχρεώσεις, με την παραλαβή της πράξης καταλογισμού, προχωρά στην πληρωμή του συνολικού ποσού που του αναλογεί». Παράλληλα σημειώνει ότι «σύμφωνα με την ισχύουσα ραδιοτηλεοπτική νομοθεσία και τη Σύμβαση Παραχώρησης που έχει υπογράψει με το Ελληνικό Δημόσιο, υποβάλλει κάθε χρόνο στο αρμόδιο υπουργείο τα οικονομικά στοιχεία που αφορούν τα ετήσια έσοδα από τη συνδρομητική υπηρεσία».

Α.Γ.Ν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0