Live τώρα    
Στο πλευρό τής "Ελληνικός Χρυσός" ο Σύνδεσμος Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Στο πλευρό τής "Ελληνικός Χρυσός" ο Σύνδεσμος Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων

Υπέρ της "Ελληνικός Χρυσός" έσπευσε να τοποθετηθεί ο Σύνδεσμος Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων, κάνοντας λόγο για συνέχιση της αβεβαιότητας ως προς τις αποφάσεις της κυβέρνησης, "που μεγαλώνει επικίνδυνα την αντιπαράθεση μεταξύ αυτών που υπερασπίζονται μια νόμιμη και αδειοδοτημένη δραστηριότητα και αυτών που επιδιώκουν να μην ολοκληρωθεί".

Στην ανακοίνωσή του επισημαίνει: "Φοβούμεθα για τα χειρότερα" κάνοντας λόγο για δημιουργία ανασφάλειας δικαίου στις επιχειρήσεις του κλάδου και σημειώνοντας: "Θεωρούμε ότι, όπως σε όλες τις δημοκρατικές χώρες, έτσι και στην πατρίδα μας υπάρχει συνέχεια του κράτους και οι ισχύοντες νόμοι είναι νόμοι του κράτους και όχι της εκάστοτε κυβέρνησης".

Μεταξύ άλλων χαρακτηρίζει την επένδυση της "Ελληνικός Χρυσός" στη Χαλκιδική ως μια από τις ελάχιστες σοβαρές επενδύσεις τα τελευταία χρόνια, με αποφασιστικό ρόλο στο παρόν και στο μέλλον, για την προσέλκυση νέων επενδύσεων και καταλήγει: "Μια δραστηριότητα αδειοδοτημένη, που βρίσκεται από τη μια μέρα στην άλλη στον αέρα, δεν αποτελεί και ιδιαίτερα ευνοϊκό παράγοντα για νέες επενδύσεις".

Τέλος, ζητεί από την κυβέρνηση να επιταχύνει την άρση αβεβαιότητας "που επιτείνει την ανασφάλεια των επενδυτών και κυρίως των εργαζομένων, που βλέπουν να κινδυνεύει η εργασία τους".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0