Τμηματικά και όχι ενιαία θα δημοπρατηθεί το έργο κατασκευής των 75 χιλιομέτρων του οδικού άξονα Πάτρας, το οποίο αφαιρέθηκε από τη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας οδού.
Όπως ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης ύστερα από συνάντησή του με τους βουλευτές των νομών Αχαΐας και Ηλείας και εκπροσώπους της Περιφέρειας, των δήμων και άλλων φορέων της περιοχής, "τους προσεχείς δύο έως τρεις μήνες αρχίζει τμηματικά η προκήρυξη των νέων διαγωνιστικών διαδικασιών για την ανάθεση της κατασκευής του".
Ταυτόχρονα προωθείται η ολοκλήρωση ένταξής του στο Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης (ΣΕΣ) 2014 - 2020 για να διασφαλιστεί η χρηματοδότησή του. Ο διαγωνισμός που είχε προκηρυχτεί από την προηγούμενη κυβέρνηση, με παρατάσεις και προϋπολογισμό που άγγιζε το μισό δισ. ευρώ, ακυρώθηκε από τη νέα κυβέρνηση.
Όπως είπε ο αναπληρωτής υπουργός, η προκήρυξη ήταν προβληματική και διάτρητη, δεν είχε διασφαλισμένη χρηματοδότηση και θα οδηγούσε με απόλυτη βεβαιότητα σε δικαστικές διαμάχες, εμπλοκές και διεκδικήσεις εις βάρος του Δημοσίου.