Live τώρα    
Ο Πρόεδρος με τους γιατρούς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ο Πρόεδρος με τους γιατρούς

Να συνεχίσουν την προσπάθεια, ώστε τα στηρίγματα αλληλεγγύης στην κοινωνία, τα οποία οι ιατροί ενισχύουν με κάθε τρόπο, να συνεχίσουν και στο μέλλον, ζήτησε χθες το πρωί από τους εκπροσώπους του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ) ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος, ενώ ο ίδιος ευχαρίστησε τον ιατρικό κόσμο για τις προσπάθειές του στην κατεύθυνση αυτή και δήλωσε ότι, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, θα κάνει τις αναγκαίες παρεμβάσεις προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης του συστήματος υγείας και της ανάταξης της ανθρωπιστικής κρίσης.

Ο πρόεδρος του ΠΙΣ Μιχάλης Βλασταράκος και τα μέλη του προεδρείου του συλλόγου  ενημέρωσαν μεταξύ άλλων τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για την οριακή κατάσταση της λειτουργίας του Υγειονομικού Συστήματος της χώρας μας, αποτέλεσμα της μεγάλης μείωσης των δημόσιων δαπανών Υγείας στο 4,3 % του ΑΕΠ, ενώ σημείωσαν επίσης ότι η αποδυνάμωση της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, της νοσοκομειακής περίθαλψης, τα προβλήματα στη λειτουργία του ΕΟΠΥΥ, αλλά και στις ιδιωτικές δομές υγείας, έχουν πλήξει σε μεγάλο βαθμό την υγειονομική περίθαλψη των πολιτών, με επακόλουθο την επίταση της ανθρωπιστικής κρίσης η οποία έχει πλήξει τη χώρα μας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0