Χθες τα ξημερώματα έγινε εμπρηστική επίθεση στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ Καισαριανής, που βρίσκονταν μάλιστα στο ισόγειο πολυκατοικίας. "Είναι σαφές για εμάς ότι αυτή η πράξη είναι ξεκάθαρα φασιστική και με προβοκατόρικες προεκτάσεις. Φαίνεται ότι τόσο η κυβέρνηση, της οποίας κορμός είναι ο ΣΥΡΙΖΑ, όσο και η πολύχρονη δράση του ΣΥΡΙΖΑ Καισαριανής, κάποιους ενοχλεί" σημειώνει η Οργάνωση Μελών Καισαριανής επισημαίνοντας: "Να ξέρουν πολύ καλά όσοι επιθυμούν να προκαλέσουν 'γεγονότα' που στοχοποιούν τον ΣΥΡΙΖΑ και τους αγώνες του πως θα βρουν όλο το λαό απέναντί τους. Όσοι προσπαθούν να κρατήσουν την κοινωνία μέσα στον φόβο και την υποταγή θα αποτύχουν".
Λίγες ώρες μετά η Άτυπη Αναρχική Ομοσπονδία (FAI) - Πυρήνας Αλληλεγγύης και Εκδίκησης ανέλαβε την ευθύνη για την επίθεση με κείμενο στο Ιndymedia: "Η μόνη γλώσσα που καταλαβαίνει ο εχθρός είναι η ολομέτωπη και πολύμορφη επίθεση, με λόγια και με πράξεις, εναντίον του. Είναι η γλώσσα της αποδόμησης του ιδεολογικού του οπλοστασίου και η επίθεση στις υποδομές του. Είναι τα κείμενα, τα τρικάκια, τα πανό και οι αφίσες που ξεχειλίζουν μίσος. Είναι τα κατεστραμμένα οχήματα και κτήρια, οι καμένοι μπάτσοι, οι τρομοκρατημένοι δικαστές και εισαγγελείς και οι ρημαγμένοι δρόμοι στο κέντρο της σάπιας μητρόπολης" γράφουν απειλώντας τον ΣΥΡΙΖΑ σε περίπτωση που συμβεί κάτι σε απεργό πείνας και καταλήγοντας πως "ο πόλεμος συνεχίζεται", αλλά και με ειρωνικές αναφορές στη φρούρηση του σπιτιού του πρωθυπουργού και στους αναρχικούς που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ.