Live τώρα    
Ανακοίνωση NOVA / Ανακοίνωση NOVA: Η Forthnet - NOVA θα καταβάλλει το τέλος συχνοτήτων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ανακοίνωση NOVA / Ανακοίνωση NOVA: Η Forthnet - NOVA θα καταβάλλει το τέλος συχνοτήτων

Επίσημη ανακοίνωση εξέδωσε η συνδρομητική τηλεόραση Forthnet/NOVA, με αφορμή την απόφαση της κυβέρνησης για τον καταλογισμό οικονομικού ανταλλάγματος σε τηλεοπτικούς σταθμούς για τη χρήση των συχνοτήτων. Όπως εξηγεί, «για την αποφυγή δημιουργίας λανθασμένων εντυπώσεων», η Forthnet/NOVA θα πληρώσει τις υποχρεώσεις της. Συγκεκριμένα, σημειώνει:

* Η εταιρεία μας, Forthnet Media Α.Ε., έχει καταβάλει στο Ελληνικό Δημόσιο από την αρχή της λειτουργίας της μέχρι σήμερα το ποσό των 77,5 εκατομμυρίων ευρώ, τόσο για την δορυφορική εκπομπή όσο και για τη χρήση των επίγειων συχνοτήτων.

* Είναι αποκλειστική ευθύνη της πολιτείας να καταλογίζει τα τέλη σε κάθε υπόχρεο φορέα. Τα τέλη για τα έτη 2011, 2012 και 2013 έχουν ήδη επιβαρύνει τα οικονομικά αποτελέσματα των αντίστοιχων χρήσεων και περιλαμβάνονται στις υποχρεώσεις της εταιρείας.

* Όπως έχουμε εκπληρώσει στο ακέραιο μέχρι σήμερα κάθε σχετική υποχρέωση προς το Ελληνικό Δημόσιο, το αυτό θα συνεχίσουμε να πράττουμε και για τα ανωτέρω ποσά, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0