Live τώρα    
Το νέο Δ.Σ. του ΚΕΘΙ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Το νέο Δ.Σ. του ΚΕΘΙ

Συγκροτήθηκε το νέο Δ.Σ. του Κέντρου Ερευνών για θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ), με τριετή θητεία. Πρόεδρος αναλαμβάνει και επισήμως η Ειρήνη-Ελένη Αγαθοπούλου (φαρμακοποιός), αντιπρόεδρος ο Αλεξ. Δεληστάθης (ερευνητής) και μέλη ορίζονται η Λουκία Κοτρωνάκη (ερευνήτρια), ο Β. Θεοδώρου (κλινικός ψυχολόγος-ψυχοθεραπευτής) και η Αλίκη Κοσυφολόγου (πολιτική επιστήμων).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0