Συγκροτήθηκε το νέο Δ.Σ. του Κέντρου Ερευνών για θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ), με τριετή θητεία. Πρόεδρος αναλαμβάνει και επισήμως η Ειρήνη-Ελένη Αγαθοπούλου (φαρμακοποιός), αντιπρόεδρος ο Αλεξ. Δεληστάθης (ερευνητής) και μέλη ορίζονται η Λουκία Κοτρωνάκη (ερευνήτρια), ο Β. Θεοδώρου (κλινικός ψυχολόγος-ψυχοθεραπευτής) και η Αλίκη Κοσυφολόγου (πολιτική επιστήμων).
Το νέο Δ.Σ. του ΚΕΘΙ