Η Ελλάδα δεν είναι μπανανία και δεν μπορεί κανένας να παίζει με τη νομιμότητα προειδοποιεί το υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας με αφορμή την κατάληψη δρόμων και τον αποκλεισμό των μετακινήσεων κατοίκων και επισκεπτών προς μια σειρά πόλεις της Χαλκιδικής από «αγανακτισμένους» υπαλλήλους της Eldorado Gold. Ταυτόχρονα, το υπουργείο με ανακοίνωσή του καταδικάζει την πρακτική της εταιρείας, η οποία χρησιμοποιεί τους εργαζομένους της και δρα ως κράτος εν κράτει προχωρώντας σε αυθαίρετες και επικίνδυνες ενέργειες που προκαλούν την οικονομική και λειτουργική ασφυξία μιας ολόκληρης περιοχής μέσα στις μέρες του Πάσχα. Το ΥΠΑΠΕΝ υπογραμμίζει ότι " κανείς δεν μπορεί να εκβιάζει την κυβέρνηση ούτε να αυθαιρετεί. Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να εξετάσει το ζήτημα των μεταλλείων χρυσού στη Χαλκιδική με γνώμονα την προάσπιση της νομιμότητας, την προστασία του περιβάλλοντος και τη διαφύλαξη του δημοσίου συμφέροντος, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις της". Προς τούτο διαβεβαιώνει σε όλους τους τόνους ότι " θα συνεχίσουν να λαμβάνονται άμεσα όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα και οι απαραίτητες αποφάσεις" .