Νομοθετική ρύθμιση για τη χρήση των παραλιών από τους δήμους ζητάει η ΚΕΔΕ από τους υπουργούς Οικονομικών Γ. Βαρουφάκη και Εσωτερικών Ν. Βούτση διαφωνώντας με την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ.
Η ΚΕΔΕ προτείνει στην υπό έκδοση ΚΥΑ να περιλαμβάνεται ρύθμιση με την οποία "οι δήμοι να παραχωρούν σε φυσικά ή ΝΠΙΔ ιδιαίτερα δικαιώματα σε αιγιαλούς και παραλίες, που βρίσκονται εντός της χωρικής τους αρμοδιότητας εφ' όσον με την παραχώρηση δεν παραβιάζεται ο προορισμός τους ως κοινόχρηστων πραγμάτων και δεν επέρχεται αλλοίωση στη φυσική μορφολογία τους". Επίσης προτείνει "τα δικαιώματα που παραχωρούνται να αφορούν μόνο ήπιες ή χαμηλής έντασης χρήσεις" που "δεν προκαλούν περιβαλλοντική επιβάρυνση".