Live τώρα    
ΟΗΕ / Εγκρίθηκε ψήφισμα για τον τερματισμό του εμπάργκο στην Κούβα - Καταψήφισαν ΗΠΑ και Ισραήλ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΟΗΕ / Εγκρίθηκε ψήφισμα για τον τερματισμό του εμπάργκο στην Κούβα - Καταψήφισαν ΗΠΑ και Ισραήλ

ΟΗΕ
UN Photo/Evan Schneider

Η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ υπερψήφισε την Πέμπη, με μεγάλη διαφορά, ψήφισμα κατά του οικονομικού και του εμπορικού εμπάργκο που επέβαλλαν οι Ηνωμένες Πολιτείες κατά της Κούβας και το οποίο επιβλήθηκε για πρώτη φορά το 1960.

Συνολικά 187 κράτη ψήφισαν υπέρ του ψηφίσματος που υποβάλλεται κάθε χρόνο κατά του εμπάργκο.

Μόνο οι ΗΠΑ και το Ισραήλ ψήφισαν κατά, ενώ η Ουκρανία απείχε.

ΟΗΕ
Screenshot

Δείτε τη συζήτηση και την ψηφοφορία: 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0