"Μίνι" προετοιμασία ενόψει του αγώνα της ερχόμενης Τρίτης (14 Απριλίου) με την Ουγγαρία στο Γκιορ, για το World League, θα πραγματοποιήσει η Εθνική πόλο ανδρών, από σήμερα το πρωί έως και το Μεγάλο Σάββατο, με τον ομοσπονδιακό τεχνικό Θόδωρο Βλάχο να καλεί 19 πολίστες στο Εθνικό Κολυμβητήριο «Πέτρος Καπαγέρωφ» του Πειραιά.
Κλήθηκαν οι: Κώστας Γαλανίδης, Γιάννης Φουντούλης, Αλέξανδρος Γούνας, Μανώλης Μυλωνάκης, Άγγελος Βλαχόπουλος, Κυριάκος Ποντικέας, Βαγγέλης Δελακάς, Κώστας Μουρίκης, Χριστόδουλος Κολόμβος, Γιώργος Δερβίσης (Ολυμπιακός), Μάριος Καπότσης, Κώστας Τσαλκάνης, Κώστας Γούβης, Θανάσης Χρυσοσπάθης, Δημήτρης Τίγκας (Ν.Ο. Βουλιαγμένης), Μανώλης Σολανάκης (ΠΑΟΚ), Μάριος Χατζηγούλας (ΑΝΟ Γλυφάδας), Στέφανος Γαλανόπουλος, Μανώλης Πρέκας (Ν.Ο. Χίου).