«Οι σχέσεις της Ρωσίας με τη Δύση είναι σήμερα χειρότερες από ότι την εποχή του "ψυχρού" πολέμου», δήλωσε ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ ο οποίος πρόσθεσε ότι «τότε λειτουργούσαν δίαυλοι επικοινωνίας μεταξύ των δύο πλευρών και δεν υπήρχε η αρρώστια της ρωσοφοβίας».
«Νομίζω ότι είναι χειρότερες (οι σχέσεις Ρωσίας - Δύσης), Επειδή την εποχή του ψυχρού πολέμου υπήρχαν δίαυλοι επικοινωνίας. Και δεν υπήρχε τέτοια ασθένεια ρωσοφοβίας, η οποία μοιάζει με απόπειρα γενοκτονίας μέσω κυρώσεων», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών.
Παράλληλα στην συνέντευξή του στο BBC, ο Σεργκέι Λαβρόφ εξέφρασε την ελπίδα ότι ο κόσμος στην Δύση, περιλαμβανομένων και εκείνων που βρίσκονται στην εξουσία, θα αντιληφθεί τους κινδύνους που εγκυμονεί αυτή η κατάσταση.
Πηγή: ΑΜΠΕ