Live τώρα    
"Από πού προκύπτει ότι το Όχι του δημοψηφίσματος ήταν εντολή για ρήξη;" / Ν. Παππάς: Θα δώσουμε μάχες ή θα ενσωματώνουμε ήττες;
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"Από πού προκύπτει ότι το Όχι του δημοψηφίσματος ήταν εντολή για ρήξη;" / Ν. Παππάς: Θα δώσουμε μάχες ή θα ενσωματώνουμε ήττες;

"Παρακολουθώ πολύ προσεκτικά την Αριστερή Πλατφόρμα" τόνισε στην τοποθέτησή του ο Νίκος Παππάς κατά τη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής, για να διερωτηθεί "πότε ήταν η τελευταία φορά που ψηφίσαμε μαζί κάποια απόφαση της Κ.Ε.".

Ο υπουργός Επικρατείας επισήμανε ότι δεν βοηθά τη συζήτηση ο διαχωρισμός "των υποχρεώσεων της χώρας λόγω της κατάστασης των δημοσιονομικών" και "εκείνων που απορρέουν από τη συμμετοχή της στο ευρώ".

Σχετικά με το αν υπήρχε εναλλακτική πρόταση για την ελληνική κυβέρνηση, ο Νίκος Παππάς υπογράμμισε πως υπήρχε εκείνη του υπουργού Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, περί συμφωνημένης χρεοκοπίας. Μάλιστα, αναφερόμενος στην περίοδο των διαπραγματεύσεων πριν τη Σύνοδο Κορυφής της 12ης Ιουλίου, σε προσωπικό τόνο ανέφερε: "Μην πω τώρα για όσους με έπιαναν στον διάδρομο και μου έλεγαν 'πήγαινε να τον βρεις (τον Σόιμπλε) να συμφωνήσουμε'".

Ο υπουργός είπε ότι η Ευρώπη αλλάζει και στη συνέχεια, απευθυνόμενος στο σώμα, διερωτήθηκε: "Θα δώσουμε μάχες ή θα ενσωματώνουμε ήττες;".

Επικαλούμενος τα διαγγέλματα και τις συνεντεύξεις προ του δημοψηφίσματος του πρωθυπουργού, ο κ. Παππάς διερωτήθηκε "από που προκύπτει ότι το Όχι του δημοψηφίσματος ήταν εντολή για ρήξη;". Χαρακτήρισε ανυπόστατη τη ρητορική για «τρίτο και χειρότερο Μνημόνιο», προσθέτοντας ότι η τρέχουσα συμφωνία «δεν είναι η συμφωνία που θέλουμε και δεν θα τους τη χαρίσουμε", συμπληρώνοντας χαρακτηριστικά "αλλά όχι στον μηδενισμό". Αναρωτήθηκε για τις ευθύνες του ΜΕΤΑ και αν θα κινητοποιήσει τον κόσμο στην κατεύθυνση στήριξης της κυβέρνησης εν όψει της σύναψης συλλογικών διαπραγματεύσεων.

Ο Νίκος Παππάς μίλησε για το ν/σ που ως υπουργός έφερε για τις τηλεοπτικές άδειες και για την κριτική που δέχθηκε "ακόμη και σήμερα", αλλά και για την ανάγκη να αποκτήσει το ΕΣΡ νόμιμη σύνθεση, για την προώθηση του θέματος των ραδιοτηλεοπτικών αδειών.

Σχετικά με την αποδοχή που παίρνει από τον κόσμο, ο Νίκος Παππάς τόνισε πως δεν πρόκειται για "γιουχαΐσματα" και "περί προδοσίας". "Πρέπει να διακαιώσουμε τον κόσμο και στις επιλογές μας να σκεφτούμε το δικό του μέλλον και τη δική του πορεία" κατέληξε.

Αντιπαράθεση με τη Ζ. Κωνσταντοπούλου για το ΕΣΡ

Απαντώντας στην τοποθέτηση του Νίκου Παππά, με δεύτερη παρέμβασή της, η Ζωή Κωνσταντοπούλου, αναφέρθηκε στο ΕΣΡ: «Πρόκειται για ανεξάρτητη αρχή της πολιτείας, τα μέλη της οποίας ορίζονται με πλειοψηφία 4/5 από τη διάσκεψη των προέδρων της Βουλής» τόνισε και συμπλήρωσε πως «την ώρα που ο Νίκος Παππάς έκανε αυτή την αναφορά υπαινισσόμενος την ευθύνη της Βουλής, ακούστηκε ο Στέλιος Παππάς να φωνάζει ότι κάποιοι έχουν συγγενείς στο ΕΣΡ, ανακυκλώνοντας συκοφαντίες στο πρόσωπό μου».

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου αναφέρθηκε στη μητέρα της, τη δημοσιογράφο Λίνα Αλεξίου, λέγοντας: «Δεν είναι στην τσέπη κανενός και δεν τη διόρισε η κόρη της στο ΕΣΡ». «Διορίστηκε το 2011 που δεν ήμουν καν βουλευτής και μέλος του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν θα δεχόταν παρεμβάσεις από κανέναν, ούτε από συγγενείς της και από κανέναν επιτήδειο» συμπλήρωσε αναφερόμενη στη συκοφαντική επίθεση που δέχθηκε η μητέρα της από την εφημερίδα "Real News" και τον δημοσιογράφο Νίκο Χατζηνικολάου. Τόνισε δε πως η Λίνα Αλεξίου δικαιώθηκε δικαστικά.

«Εάν, σύντροφε Στέλιο, αυτά είναι τα όπλα που επιλέγουμε για να δώσουμε αυτόν τον πόλεμο, έχουμε πρώτα ηττηθεί μέσα μας. Θεωρώ ότι αυτό που έκανες πριν από λιγο ξεπερνά κατά πολύ τα όρια της συλλογικότητάς μας» δήλωσε η Ζωή Κωνσταντοπούλου, για να συνεχίσει με τις λέξεις «θλίβομαι» και «λυπάμαι». Αφού καταχειροκροτήθηκε μετά την τοποθέτησή της, στο βήμα ανέβηκε εκ νέου ο Νίκος Παππάς, για να απαντήσει: «Η τοποθέτησή μου ήταν σαφής» τόνισε, για να εξηγήσει πως η διάσκεψη των προέδρων της Βουλής πρέπει να παρέμβει άμεσα για να αποκτήσει το ΕΣΡ νόμιμη σύμβαση. Επισήμανε πως η θητεία των μελών του έχει λήξει εδώ και καιρό, υποστηρίζοντας ότι ως αρμόδιος υπουργός έχει ευθύνη να κάνει τα πάντα επί του θέματος.

Στη συνέχεια, ο Στέλιος Παππάς άρχισε να εξανίσταται και να φωνάζει ενώπιον του προεδρείου, με το προεδρείο να τον προτρέπει να καθίσει κάτω.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0