Στην ανάγκη συζήτησης με το υπουργείο Οικονομικών για την εξεύρεση χρηματοδότησης μέτρων και ενεργειών που αφορούν την προστασία του φυσικού πλούτου αναφέρθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γ. Τσιρώνης, κατά τη χθεσινή συνάντησή του με εκπροσώπους περιβαλλοντικών οργανώσεων. Όπως είπε, είμαστε η μοναδική χώρα στον πλανήτη που δεν δαπανά ούτε ένα ευρώ για τη προστασία του φυσικού της κεφαλαίου.
Στη συνάντηση συμμετείχαν το WWF Ελλάς, η Εταιρεία Προστασίας της Φύσης, η Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, η Ορνιθολογική, η Εταιρεία Προστασίας Πρεσπών, ο Μεσογειακός Σύνδεσμος για τη Σωτηρία των Θαλασσίων Χελωνών «Medasset», ο «Αρχέλων», το Δίκτυο «Μεσόγειος SOS», οι οργανώσεις «Καλλιστώ», «Αρκτούρος» και «ΑΝΙΜΑ» και η Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης.