Με επιστολή της προς τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μάνια Παπαδημητρίου διαμαρτύρεται για την απουσία πρόβλεψης δωρεάν εισιτηρίου για τα μέλη του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών.
Σε μια εποχή που ο κλάδος των ηθοποιών πλήττεται από τεράστια ποσοστά ανεργίας και οι περισσότεροι αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα διαβίωσης, "είναι αδιανόητο ένας σημαντικός φορέας στον χώρο του πολιτισμού, που αξιώνει να έχει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση των πολιτιστικών πραγμάτων της χώρας, όπως είναι η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, να μην δείχνει την απαιτούμενη μέριμνα για τους ανθρώπους του χώρου με τον οποίο ως επί το πλείστον συνεργάζεται", σημειώνει η βουλευτής, προσθέτοντας ότι "το φαινόμενο αυτό δυστυχώς παρατηρείται και σε άλλους χώρους πολιτισμού".
Η βουλευτής στην επιστολή της κάνει λόγο για στήριξη του θεάτρου με αγορά εισιτηρίου όταν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Ωστόσο, υπερασπίζεται το αίτημα του κλάδου να μπορεί να παρακολουθεί δωρεάν παραστάσεις, πράγμα που αποτελεί μέρος της δουλειάς των ηθοποιών.
«Είναι ανεπίτρεπτο ένα ίδρυμα που είναι αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία και που αποστολή του, εκτός των άλλων, είναι και 'η υποστήριξη των Ελλήνων δημιουργών σε ένα χώρο ανοιχτό και προσιτό σε όλους', σύμφωνα με τη διακήρυξη στο site του στο Διαδίκτυο, να μην προβλέπει κάποια στοιχειώδη μέριμνα για τους ανθρώπους των γραμμάτων και των τεχνών, την ώρα που άλλοι μικρότεροι οργανισμοί το κάνουν», καταλήγει.