Σημαντική απώλεια για το θέατρο, ειδικά αυτό της Θεσσαλονίκης, υπήρξε ο θάνατος της ηθοποιού Θάλειας Καλλιγά, την οποία αποχαιρέτησε χθες με θλίψη το ΚΘΒΕ. Μέλος του θιάσου που είχε παρουσιάσει την πρώτη παράσταση της νεοσύστατης, τότε, δεύτερης κρατικής σκηνής, τον "Οιδίποδα Τύραννο", σε σκηνοθεσία Σωκράτη Καραντινού, τον Αύγουστο του 1961 στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, συνεργάστηκε με το ΚΘΒΕ για μία δεκαπενταετία, με τελευταία της συνεργασία το έργο της Μαργκερίτ Ντιράς Οι εραστές της Βιορν, που παρουσιάστηκε το 1975 σε σκηνοθεσία Νίκου Ραφτόπουλου.