Live τώρα    
20°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Σποραδικές νεφώσεις
20 °C
18.6°C21.2°C
3 BF 46%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελαφρές νεφώσεις
21 °C
18.5°C22.0°C
2 BF 36%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
18 °C
18.2°C20.5°C
3 BF 59%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
20 °C
19.8°C20.2°C
5 BF 44%
ΛΑΡΙΣΑ
Ελαφρές νεφώσεις
20 °C
20.1°C20.1°C
2 BF 47%
Ε65 / Ο παλαιοκομματισμός του Μετσόβου χάραξε τον αυτοκινητόδρομο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ε65 / Ο παλαιοκομματισμός του Μετσόβου χάραξε τον αυτοκινητόδρομο

ΣΠΙΡΤΖΗΣ
Σπίρτζης: Χρειάστηκαν δύο χρόνια κυβέρνησης Ν.Δ. για να εγκριθεί. Μάλιστα η έγκριση δόθηκε στις 18 Ιανουαρίου του 2021 και πέρασαν επτά μήνες για να φτάσει το έργο από το υπουργείο στη Βουλή.

Το λόμπι του Μετσόβου, που εκφράζει η Ν.Δ., παρενέβη και άλλαξε τη χάραξη του Ε65 κοστίζοντας εκατομμύρια στο Δημόσιο, αποκάλυψε ο Χρήστος Σπίρτζης χθες στην Ολομέλεια της Βουλής. Η αναφορά του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ, στην οποία δεν απάντησε ο υπουργός Υποδομών Κώστας Αχ. Καραμανλής, προκάλεσε την αντίδραση των βουλευτών της Ν.Δ., που διαπίστωσαν ότι χάνονταν οι διθυραμβικοί τόνοι που πήγε να επιβάλει η ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Μιλώντας αμέσως μετά τον πρωθυπουργό, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της αξιωματικής αντιπολίτευσης αναφέρθηκε στη χάραξη του Ε65 και στους ισχυρισμούς του βουλευτή Ιωαννίνων της Ν.Δ. Σταύρου Καλογιάννη ότι δήθεν η χάραξη που έγινε ήταν για την προστασία της αρκούδας. «Όχι, κύριε Καλογιάννη. Η χάραξη άλλαξε από τον ΣΥΡΙΖΑ γιατί στοιχίζει εκατοντάδες εκατομμύρια λιγότερο. Και δεν είναι για την αρκούδα. Το κάνατε για τον παλαιοκομματισμό του Μετσόβου, γιατί έβγαινε 20 χιλιόμετρα πιο μακριά από την Ήπειρο» τόνισε ο Χρ. Σπίρτζης και πρόσθεσε: «Έχετε εθιστεί -και απορώ γιατί ο Κ. Καραμανλής συνεχίζει αυτήν την παράδοση Σουφλιά- στον παλαιοκομματισμό, όπως κάνατε και στην παλιά εθνική οδό το ’50, το ’60, στο όριο του οικοπέδου του 'μπαρμπα-Μήτσου'».

Ο Χρ. Σπίρτζης υπενθύμισε ότι το βόρειο τμήμα του Ε65 κατατέθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον Μάρτιο του 2019 από την κυβέρνηση Τσίπρα και χρειάστηκαν δύο χρόνια κυβέρνησης Ν.Δ. για να εγκριθεί. Μάλιστα η έγκριση δόθηκε στις 18 Ιανουαρίου του 2021 και πέρασαν επτά μήνες για να φτάσει το έργο από το υπουργείο στη Βουλή. «Ούτε με γαϊδούρι να την φέρνατε! Και είστε και υπουργείο Μεταφορών εκτός από Υποδομών» σχολίασε δηκτικά ο Χρ. Σπίρτζης.

Μητσοτάκης: Ο ΣΥΡΙΖΑ ολοκλήρωσε τμήματα

«Δεν θέλω πραγματικά να μηδενίσω όσα έγιναν τα χρόνια της κυβέρνησής σας κι όπως άλλωστε κι ο πρωθυπουργός και εμείς σας είπαμε, εκεί που μπορούσαμε να συνεχίσουμε κάποια έργα τα συνεχίσαμε», απάντησε ο υπουργός Υποδομών και πρόσθεσε: «Ας δούμε τα νούμερα, γιατί τα νούμερα μιλάνε. Στα τεσσεράμισι χρόνια της κυβέρνησής σας συμβασιοποιήσατε έργα συνολικού ύψους κάτω από 800 εκατομμύρια, ενώ μέχρι σήμερα στα δύο χρόνια της κυβέρνησής μας έχουμε συμβασιοποιήσει έργα ύψους 3,2 δισ.».

Και όντως ο Κ. Μητσοτάκης λίγο νωρίτερα είχε αναγκαστεί να αναγνωρίσει ότι ο Ε65 δεν είναι έργο της Ν.Δ.. «Τα μεγάλα έργα δεν ανήκουν σε κυβερνήσεις, αλλά στον ελληνικό λαό, καθώς η εκκίνηση, η δρομολόγηση και η ολοκλήρωσή τους συμβαίνει συχνά να συμπίπτουν με διαφορετικές κυβερνήσεις. Για τον Ε65 δεν μπορώ να μην αναφέρω πως δημοπρατήθηκε επί κυβέρνησης Αντώνη Σαμαρά και κάποια τμήματα του ολοκληρώθηκαν επί ΣΥΡΙΖΑ» είχε πει σε παρέμβασή του στην Ολομέλεια σημειώνοντας ότι για την κατασκευή του δρόμου θα δημιουργηθούν 1.000 θέσεις εργασίας και 150 θέσεις για τη λειτουργία του.

Αποκάλυψη Γιαννούλη, ειρωνεία Σκανδαλίδη

Υπογραμμίζεται ότι ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Γιαννούλης τόνισε ότι αυξήθηκε το κόστος κατασκευής. «Η δρομολόγηση του έργου κατασκευής του αυτοκινητόδρομου κεντρικής Ελλάδας Ε65 έγινε επί ΣΥΡΙΖΑ το 2018. Η κύρωση της σύμβασης έρχεται στη Βουλή με καθυστέρηση δύο ετών και με ένα επιπλέον κόστος 38 εκατομμυρίων ευρώ», είπε.

Ο πρωθυπουργός ισχυρίσθηκε ότι το βόρειο τμήμα της Ε65 αποτελεί την πεμπτουσία της ενσωμάτωσης της Θεσσαλίας στον εθνικό κορμό, γεγονός που σχολίασε ειρωνικά ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΙΝ.ΑΛΛ. Κώστας Σκανδαλίδης λέγοντας «ας χαιρετίσουμε λοιπόν την εθνική ενσωμάτωση της Θεσσαλίας».

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL