Να υποβαθμίσει τη δημόσια εκδήλωση φυγόκεντρων τάσεων στο εσωτερικό του και να κερδίσει χρόνο ζυγίζοντας τις εξελίξεις προσπαθεί ο Στ. Θεοδωράκης έχοντας ήδη παραπέμψει για τότε τις αποφάσεις σχετικά με την πορεία του Ποταμιού και τις συνεργασίες είτε με τη Ν.Δ. είτε με το ΠΑΣΟΚ, που προτείνουν βουλευτές και στελέχη του.
Στην εκπομπή "Ανατροπή" στο Mega σχολίασε ότι "το Ποτάμι δεν είναι φυλακή και δεν υπάρχει ποινολόγιο". "Όλα θα τα πούμε και θα τα αποφασίσουμε στο συνέδριο" πρόσθεσε, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, η χθεσινή συνεδρίαση της Κ.Ο. έγινε σε ήρεμο κλίμα. Ερωτηθείς εάν αισθάνεται να τον χωρίζει άβυσσος με τον Κυρ. Μητσοτάκη, απάντησε σε διαφορετικό κλίμα από τη Φ. Γεννηματά και με ευθεία αιχμή προς εκείνη ότι "είναι αστείο πριν από μερικούς μήνες να κάθεσαι στο ίδιο υπουργικό τραπέζι με τον κ. Μητσοτάκη και μετά να ανακαλύπτεις ότι σε χωρίζει άβυσσος". Σε κάθε περίπτωση επανέλαβε ότι χρειάζεται νέα κυβέρνηση χωρίς εκλογές, με συμμετοχή και της Ν.Δ.
Εν τω μεταξύ ο Γερ. Γεωργάτος (συντονιστής στον τομέα Πολιτικής) διαφώνησε (ρ/σ "Στο Κόκκινο") κάθετα με την πρόταση Φωτήλα και έδειξε προς μια συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ στη βάση μίας ατζέντας για μεταρρυθμίσεις. Ο Ι. Φωτήλας επανήλθε (ΕΡΤ) δηλώνοντας ότι πρέπει το Ποτάμι να ενισχύσει τη "μεταρρυθμιστική" προσπάθεια του Κυρ. Μητσοτάκη.
Την ίδια στιγμή το Ποτάμι συνεχίζει να φυλλορροεί, με τελευταία περίπτωση τη χθεσινή αποχώρηση του πρώην βουλευτή Δράμας και υπεύθυνου του τομέα Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Περιφερειακής Ανάπτυξης του κόμματος Κυρ. Χαρακίδη, που δήλωσε ότι "απαιτείται άμεσα η αφύπνιση όλων των προοδευτικών και μεταρρυθμιστικών δυνάμεων της χώρας".
Ν. ΛΙΟΝ.