Αυστηρή κριτική στα μέσα ενημέρωσης που διακρίθηκαν για την υπεράσπιση του Μνημονίου άσκησε η Ζωή Κωνσταντοπούλου. Μετά από ερώτηση δημοσιογράφου του ΣΚΑΪ, η πρόεδρος της Βουλής τόνισε ότι "υπάρχουν ΜΜΕ της διαπλοκής που ως νέες ερπύστριες καταδυναστεύουν τον ελληνικό λαό", υπογράμμισε ότι "στήνεται σκηνικό τρομοκράτησης των πολιτών" και επεσήμανε ότι ορισμένοι "κακώς χρησιμοποιούν τον όρο δημοσιογράφοι και θα έπρεπε να χρησιμοποιούν τον όρο υπάλληλοι"...
"Οι κερδισμένες τράπεζες από τη διαδικασία του Μνημονίου πληρώνουν διαφημίσεις στα ΜΜΕ, την ώρα που τα ΜΜΕ για τη διαφημιστική δαπάνη δεν έχουν αποδώσει τον οφειλόμενο φόρο" ανέφερε η Ζ. Κωνσταντοπούλου. Απευθυνόμενη προσωπικά στον δημοσιογράφο του είπε: "Είπατε πως είστε από τον ΣΚΑΪ, έτσι δεν είναι; Παρακολουθούμε με φρίκη και το λέω ευθέως -δεν σας αποδίδω προσωπικά κάτι-, όμως είναι απογοητευτικό να προσπαθούν να δημιουργήσουν ρήγμα ανάμεσα σε Βουλή και κυβέρνηση". Υπενθύμισε ακόμη ότι ο δημοσιογράφος του Mega Γιάννης Πρετεντέρης έχει παραδεχθεί πως έλεγε ότι το χρέος είναι βιώσιμο, αν και γνώριζε ότι δεν είναι.