Μήνυμα στον Τούρκο ομόλογό του Τ. Ερντογάν έστειλε χθες ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Πρ. Παυλόπουλος σχετικά με τις ελληνοτουρκικές εκκρεμότητες.
Ο Πρώτος Πολίτης επισκέφθηκε τις μονάδες του Έβρου στο Ορμένιο και τους Κήπους συνοδεία του υπουργού Εθνικής Άμυνας, Π. Καμμένου. Ο Πρ. Παυλόπουλος περπάτησε ώς το μέσον της συνοριακής γέφυρας των Κήπων, όπου τον υποδέχθηκε ο Τούρκος περιφερειάρχης, ενώ στη συνέχεια είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Τουρκίας Τ. Ερντογάν. Μάλιστα, στην τηλεφωνική συνομιλία τους, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας επισήμανε στον Τούρκο πρόεδρο ότι περιμένει πρόοδο στα εκκρεμή ζητήματα, σύμφωνη με το Διεθνές Δίκαιο, προκειμένου να καταστεί δυνατή η πραγματοποίηση της επίσκεψής του στην Άγκυρα, για την οποία έχει ήδη προσκληθεί από τον Τ. Ερντογάν. «Το ευρωπαϊκό Δίκαιο που αφορά κυρίως στη μετανάστευση και το άσυλο θα πρέπει να εφαρμοστεί στο ακέραιο και αυτό είναι χρέος και της Ευρωπαϊκής Ένωσης», επισήμανε παράλληλα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, δηλώνοντας πως αποτίει φόρο τιμής στις Ένοπλες Δυνάμεις που "διασφαλίζουν την ασφάλεια της Ελλάδας, την ασφάλεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης".