Ένας από τους πρώτους που τηλεφώνησαν χθες στον Τριαντάφυλλο Μηταφίδη για να τον συγχαρεί για την εκλογή του στη Βουλή ήταν ο Γιάννης Μπουτάρης. Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης μάλιστα είπε στον νεοεκλεγέντα βουλευτή Α'Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ ότι θα πρέπει η νέα κυβέρνηση να καταργήσει την αποκεντρωμένη διοίκηση και να δώσει εξουσίες στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Φαίνεται λοιπόν πως ο Γ. Μπουτάρης, αν και προεκλογικά δήλωσε Πασοκικότερος του ΠΑΣΟΚ, ευχήθηκε να είναι το Ποτάμι τρίτο κόμμα στη νέα Βουλή, διότι είναι νέος πολιτικός οργανισμός, και δήλωσε ότι θα ψηφίσει ΔΗΜ.ΑΡ., προφανώς πιστεύει και αυτός πως μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει ακηδεμόνευτη την Τοπική Αυτοδιοίκηση και με πραγματικό ρόλο.
Μ.Π.