ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΝΙΚΟΣ ΛΙΟΝΑΚΗΣ
Οι παρασκηνιακές συζητήσεις της Ν.Δ. με την Ά. Γκερέκου, που είχαν αποτέλεσμα τη μεταπήδησή της από το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στην Κέρκυρα σε εκείνο του κόμματος του Αντ. Σαμαρά, προκάλεσε την οργή του Ευ. Βενιζέλου. Παράλληλα, πέρα από το εκλογικό κόστος που θα του επιφέρει η απώλεια της δημοφιλούς βουλευτή, η εξέλιξη αυτή του δίνει το πάτημα να "απελευθερωθεί" απέναντι στον κυβερνητικό εταίρο του και να εντείνει τη μεταξύ τους επικοινωνιακή κόντρα ενόψει της κάλπης.
Ήδη χθες ο Ευ. Βενιζέλος διερωτήθηκε (Star) "γιατί να μην είναι τεταμένες οι σχέσεις με τη Ν.Δ.; Ιστορικοί αντίπαλοι είμαστε", ενώ δεν έκρυψε την έντονη δυσφορία του και προς τον Αντ. Σαμαρά καταλογίζοντάς του ότι συνέπραξε η Ν.Δ. "σε μια σε μία τόσο ανήθικη και αντιαισθητική πολιτική πράξη όπως αυτή της κ. Γκερέκου στην Κέρκυρα" καταλήγοντας με τη λέξη: "Κρίμα".
Λίγο νωρίτερα η Ά. Γκερέκου δήλωνε την απόφασή της να ανταποκριθεί στην πρόσκληση του Αντ. Σαμαρά για συστράτευση "σε έναν κοινό αγώνα". Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επανέλαβε στη συνέντευξή του τις κατηγορίες εναντίον της Ά. Γκερέκου και πρόσθεσε ότι "όταν έχεις μετακίνηση από το ένα κόμμα στο άλλο με μόνο λόγο το προσωπικό βόλεμα, τότε δεν υπάρχει ηθική βάση".
Από διακαναλική συνέντευξή του κατά την περιοδεία του στη Λάρισα, επιχείρησε να υποβαθμίσει τη σημασία της εξέλιξης, λέγοντας ότι δεν είναι απώλεια για το ΠΑΣΟΚ, ενώ εξαπέλυσε εκ νέου κατηγορίες προς τον Αντ. Σαμαρά και το κόμμα του: "Υπάρχει κι ένα πρόβλημα ηθικό, δεοντολογικό και αισθητικό και από την πλευρά της Ν.Δ. και του πρωθυπουργού και αρχηγού της Ν.Δ.".
Η απάντηση της Ν.Δ. ήρθε από τον Ανδ. Παπαμιμίκο, που δήλωσε (Μega) ότι ο κάθε υποψήφιος δεν είναι ιδιοκτησία κανενός κόμματος.
Δεν κατεβαίνει ούτε ο Κ. Τριαντάφυλλος
Στα "πλήγματα" που δέχεται ο Ευ. Βενιζέλος ήρθε να προστεθεί και η ανακοίνωση του βουλευτή Χίου Κ. Τριαντάφυλλου ότι δεν θα είναι υποψήφιος στις επικείμενες εκλογές, αφήνοντας να διαφανεί η στήριξή του προς το κόμμα του Γ. Παπανδρέου.
Αφού ανέφερε ότι πάλεψε για την ενότητα και την ανασυγκρότηση της Κεντροαριστεράς, της δημοκρατικής παράταξης, πρόσθεσε: "Εκτιμώ τον Γιώργο Παπανδρέου και την πρόταση για τον τόπο που αυτός εξέφρασε και εκφράζει. Εμπνέομαι από τις αρχές και τις αξίες της σοσιαλδημοκρατίας και θα συνεχίσω να εργάζομαι για την ανασύνθεση του χώρου της Κεντροαριστεράς".