Σοκαρισμένη είναι η κοινωνία της Καλαμάτας από τον ξαφνικό θάνατο του 47χρονου δικηγόρου Γιώργου Μακρή.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το απόγευμα της Κυριακής (6/7) και ενώ βρισκόταν στο σπίτι του αισθάνθηκε αδιαθεσία. Εκλήθη το ΕΚΑΒ, και έγιναν προσπάθειες επαναφοράς του από τους διασώστες, οι γιατροί έδωσαν μάχη και στο Νοσοκομείο Καλαμάτας, ωστόσο δυστυχώς δεν κατέστη δυνατό να επανέλθει.
Ο 47χρονος δικηγόρος ήταν πατέρας 3 παιδιών, ιδιαίτερα αγαπητός, με έντονη πολιτική δράση στον χώρο της Αριστεράς, επί σειρά ετών στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ υπήρξε πρόεδρος για αρκετά χρόνια του Ομίλου Αντισφαίρισης Καλαμάτας. Ο ξαφνικός χαμός του έχει βυθίσει στο πένθος την οικογένειά του, τους φίλους του, και το δικηγορικό Σώμα.