Live τώρα    
17°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
17 °C
14.5°C18.4°C
1 BF 66%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελαφρές νεφώσεις
16 °C
13.8°C17.8°C
1 BF 64%
ΠΑΤΡΑ
Αραιές νεφώσεις
17 °C
15.5°C17.7°C
2 BF 79%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αραιές νεφώσεις
18 °C
17.7°C18.8°C
1 BF 62%
ΛΑΡΙΣΑ
Αραιές νεφώσεις
15 °C
14.5°C15.2°C
3 BF 72%
Τρένα / Επικοινωνιακό σόου Γεραπετρίτη σε ρόλο μηχανοδηγού
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Τρένα / Επικοινωνιακό σόου Γεραπετρίτη σε ρόλο μηχανοδηγού

133192014.jpg

Επικοινωνιακό σόου με τον Γ. Γεραπετρίτη σε ρόλο… μηχανοδηγού έστησε χθες η κυβέρνηση με αφορμή την επανέναρξη των δύο δρομολογίων από Αθήνα προς Καλαμπάκα και Θεσσαλονίκη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Παρότι η περίφημη επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων είναι λειψή, καθώς δεν τηρούνται όροι ασφαλείας σε αρκετά τμήματα τα οποία τέθηκαν ξανά σε λειτουργία μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, με συνέπεια να μην εκτελούνται τα προγραμματισμένα δρομολόγια, ο μεταβατικός υπουργός Μεταφορών έδωσε χθες ένα πρώτης τάξεως σόου με τις κάμερες παραδίπλα επιβαίνοντας χθες στο πρώτο βαγόνι της αμαξοστοιχίας 882 Αθήνα-Καλαμπάκα. Βέβαια, ενώ το δρομολόγιο είχε τελικό προορισμό την Καλαμπάκα, ο Γ. Γεραπετρίτης δεν συνέχισε καν μέχρι το τέλος, αλλά κατέβηκε λίγο έξω από την Αθήνα…

Να σημειώσουμε πως από τις 22 Μαρτίου, οπότε και επανεκκίνησαν τα πρώτα δρομολόγια, τα μισά σχεδόν δεν πραγματοποιούνταν, καθώς δεν παρέχονταν εγγυήσεις για την ασφαλή διέλευση εργαζομένων και επιβατών, ενώ μέχρι και σήμερα ο προαστιακός προς Κιάτο-Αίγιο δεν λειτουργεί, με τον μεταβατικό υπουργό Μεταφορών να αναγκάζεται χθες να απαντήσει πως αυτό θα γίνει «προς το τέλος της επόμενης εβδομάδας, όταν θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα τα οποία γίνονται κυρίως για την ανάδειξη του φωτισμού μέσα σε σήραγγες προς τη διαδρομή για Κιάτο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στις δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους ο Γ. Γεραπετρίτης, εκτός από το θέμα της επανεκκίνησης, αναφέρθηκε και στο θέμα της διερεύνησης του δυστυχήματος στα Τέμπη, σημειώνοντας πως «η έρευνα προχωράει με ταχείς ρυθμούς και θα έχουμε σύντομα τα αποτελέσματά της», χρησιμοποιώντας μάλιστα και το ρητορικό, όπως έχει αποδειχθεί τις περισσότερες φορές, αφήγημα ότι αυτή «θα φτάσει μέχρι τέλους». Για την ολοκλήρωση της ανάταξης του συστήματος σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης ο Γ. Γεραπετρίτης επανέλαβε το χρονικό ορόσημο του τέλους Σεπτεμβρίου.

Με ευθύνη ΟΣΕ σε λειτουργία το GSMR στη σήραγγα των Τεμπών

Σημειωτέον, με τα σημερινά πρωτόκολλα διεξάγεται ένα δρομολόγιο ανά κατεύθυνση με χαμηλότερες ταχύτητες (100 χλμ. σε σημεία χωρίς σηματοδότηση), το οποίο συνεπάγεται μεγαλύτερη διάρκεια διαδρομής (5,5 ώρες το Αθήνα-Θεσσαλονίκη αντί 4 ωρών), ενώ προβλέπονται δύο σταθμάρχες ανά σταθμό (γεγονός που έχει κρατήσει κλειστούς σταθμούς λόγω έλλειψης προσωπικού), δύο μηχανοδηγοί ανά αμαξοστοιχία και ένα τρένο ανά σήραγγα. Επίσης, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Hellenic Train, χθες «το σύστημα GSMR τέθηκε σε λειτουργία από τον πλοηγό του Διαχειριστή Υποδομής πριν την είσοδο στη σήραγγα των Τεμπών, εξασφαλίζοντας την επικοινωνία μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών». Ωστόσο, αυτό που έγινε στην πράξη, καθώς το σύστημα GSMR δεν έχει πιστοποιηθεί ακόμη στα τρένα (η ΓΑΙΑΟΣΕ κατέθεσε τις σχετικές αιτήσεις στη ΡΑΣ μόλις τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2023), ήταν ο χειρισμός της συσκευής εντός του συρμού με ευθύνη ενός υπαλλήλου του ΟΣΕ, καθώς οι υπάλληλοι της Hellenic Train αρνούνται να αναλάβουν την ευθύνη να το κάνουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ν. Παππάς: Σόου και συγκάλυψη

Το σόου Γεραπετρίτη σχολίασε καυστικά χθες ο τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Ν. Παππάς: «Έναν μήνα μετά την τραγωδία στα Τέμπη η επανεκκίνηση των δρομολογίων δεν συμβαδίζει με τις εξαγγελίες... Δρομολόγια που εξαγγέλθηκαν, όπως του προαστιακού από Θεσσαλονίκη για Λάρισα αλλά και αυτά από Αθήνα για Κιάτο, δεν πραγματοποιούνται. Σταθμοί παραμένουν κλειστοί διότι δεν επαρκούν σταθμάρχες και κλειδούχοι. Τι κάνει, λοιπόν, η κυβέρνηση Μητσοτάκη;» αναρωτήθηκε σκωπτικά. Για να δώσει ο ίδιος την απάντηση αμέσως μετά, πως πρόκειται για «ένα επικοινωνιακό σόου που προσβάλλει τους πολίτες. Και ενώ έχει αφήσει τον σιδηρόδρομο σε εγκατάλειψη, συνεχίζει την προσπάθεια συγκάλυψης για την τραγωδία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL