Οκτώ ηλικιωμένοι που φιλοξενούνταν σε γηροκομείο της Πάτρας, βρήκαν τραγικό θάνατο από κορωνοϊό ενώ δυο ακόμα που είχαν νοσήσει κατέληξαν λίγο αργότερα από άλλο νόσημα.
Την αποκάλυψη έκανε ο αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας, Χαράλαμπος Μπονάνος, λέγοντας ότι από τους δέκα ηλικιωμένους που πέθαναν οι επτά ήταν ανεμβολίαστοι.
Οι θάνατοι των ηλικιωμένων συνέβησαν πρόσφατα, και ο αντιπεριφερειάρχης δήλωσε ότι όσοι εργαζόμενοι του γηροκομείου είναι δηλωμένοι στην ΕΡΓΑΝΗ, είναι εμβολιασμένοι.