Έκκληση απευθύνει η αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Αθηνών Ερμ. Κυπριανίδου στα συναρμόδια υπουργεία, στους όμορους δήμους και στις ΜΚΟ να μη μετατραπεί το Πεδίον του Άρεως σε άτυπο προσφυγικό καταυλισμό, καθώς αρκετοί πρόσφυγες διαμένουν τις τελευταίες μέρες στο πάρκο.
"Aναζητούμε λύσεις ώστε να μη μετατραπεί το Πεδίο του Άρεως σε άτυπο προσφυγικό καταυλισμό, ακατάλληλο κατ' αρχάς για τους ίδιους τους πρόσφυγες, αλλά και προβληματικό για την εικόνα και λειτουργία του πάρκου αυτούς τους καλοκαιρινούς μήνες που έχει μεγάλη επισκεψιμότητα" διευκρινίζει η αντιπεριφερειάρχης. Διαβεβαιώνει, μάλιστα, ότι η ίδια βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με τα συναρμόδια υπουργεία, τον Δήμο Αθηναίων και ανθρωπιστικές Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, ώστε να αντιμετωπίζονται τα άμεσα προβλήματα των προσφύγων - ιδιαίτερα όσον αφορά θέματα υγείας, σίτισης και ενημέρωσης για διαθέσιμες υπηρεσίες.
Τέλος, η αντιπεριφερειάρχης απευθύνει έκκληση ανθρωπιάς σε όλους τους συναρμόδιους φορείς, αλλά και σε όλους τους Αθηναίους πολίτες - και ιδιαίτερα τους κατοίκους των γειτονικών περιοχών του Πεδίου του Άρεως. "Να αντιμετωπίσουμε τις εκφάνσεις της προσφυγικής κρίσης με ευθύνη και ανθρωπιά, όπως αρμόζει στον πολιτισμό μας και επιβάλλει το δίκαιο και οι νόμοι. Χωρίς στιγματισμό των κυνηγημένων από τους πολέμους και την ανέχεια, αλλά και χωρίς να συμφιλιωνόμαστε με μια αντίληψη που θέλει ένα από τα μεγαλύτερα πάρκα της πόλης να αποτελεί μια 'πίσω αυλή' όπου κρύβουμε τα κοινωνικά προβλήματα" σημειώνει στο μήνυμά της η Ερμ. Κυπριανίδου.