Μέλη του Μετώπου Αγώνα Σπουδαστών και φοιτητές της Αρχιτεκτονικής των οποίων τη μετεγγραφή στις σχολές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ακύρωσε η απόφαση του ΣτΕ πραγματοποίησαν χθες συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Παιδείας φωνάζοντας συνθήματα κατά της κυβέρνησης και ζητώντας να συναντηθούν με τον υπουργό Παιδείας Αρ. Μπαλτά, ο οποίος όμως δεν βρισκόταν στο υπουργείο.
Σε επικοινωνία που είχαν εκπρόσωποι των συγκεντρωθέντων με τον υπουργό, δήλωσαν ότι έλαβαν τη διαβεβαίωση ότι το υπουργείο θα εξαντλήσει όλα τα νομικά μέσα που έχει στη διάθεσή του για να αρθεί το αδιέξοδο που δημιουργήθηκε με τις μετεγγραφές των φοιτητών της Αρχιτεκτονικής, κάτι άλλωστε που είχε ανακοινώσει από προχθές ο Αρ. Μπαλτάς προαναγγέλλοντας την κατάθεση νομοσχεδίου μετά το Πάσχα για να ρυθμίσει το ευρύτερο θέμα των μετεγγραφών και τα προβλήματα που δημιούργησαν οι προκάτοχοί του. Οι συγκεντρωθέντες ζήτησαν την προώθηση νομοθετικής ρύθμισης που θα διασφαλίζει την απρόσκοπτη πραγματοποίηση των μετεγγραφών, σημειώνοντας πως άλλα ίσχυαν όταν συμπλήρωναν τα μηχανογραφικά και άλλα τώρα.