Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει ο διάλογος για την αναδιάταξη του χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης, δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Αρ. Μπαλτάς, κατά τη διάρκεια συνάντησης με τους εκπροσώπους της ΟΣΕΠ-ΤΕΙ. Σύμφωνα με ανακοίνωση της συνδικαλιστικής ηγεσίας των διδασκόντων στα ΤΕΙ, στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας που αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή εκτός της κατάργησης των Συμβουλίων των Ιδρυμάτων και των μεταβατικών διατάξεων μεταφοράς των αρμοδιοτήτων τους δεν πρόκειται να υπάρξει καμία άλλη σημαντική αλλαγή που να αφορά το θεσμικό πλαίσιο των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ. Στο μεταξύ, με εντολή του υπουργού Παιδείας Αρ. Μπαλτά συγκροτήθηκε ομάδα εργασίας η οποία θα κάνει επαφές με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, προκειμένου να επιτευχθεί ενίσχυση της χρηματοδότησης των ΑΕΙ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων ή άλλους διεθνείς οργανισμούς.
Τον Σεπτέμβριο ο διάλογος για την Ανώτατη Παιδεία