Live τώρα    
Στο ΣτΕ υπέρ της εταιρείας οι εργαζόμενοι των μεταλλείων χρυσού
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Στο ΣτΕ υπέρ της εταιρείας οι εργαζόμενοι των μεταλλείων χρυσού

Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγαν οι εργαζόμενοι των μεταλλείων χρυσού στις Σκουριές Χαλκδικής ζητώντας την ακύρωση των υπουργικών αποφάσεων που μπλοκάρουν τα έργα.

Όπως υποστηρίζουν στην προσφυγή τους, οι επίμαχες αποφάσεις "μεταφράζονται" σε απώλεια θέσεων εργασίας, ενώ επιπλέον δεν είναι νόμιμες.

Συγκεκριμένα, για την ανάκληση της αρχιτεκτονικής  και ηλεκρομηχανολογικής  μελέτης αναφέρουν ότι είναι παράνομη, γιατί δεν διαπιστώνει κάποια παρανομία αλλά γίνεται χάριν επανελέγχου.

Ακόμη, η ανάκληση σημειώνουν ότι παραβιάζει "τις αρχές της χρηστής διοίκησης και της προστασίας της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης" και εκδόθηκε "καθ' υπέρβαση των άκρων ορίων της διακριτικής ευχέρειας του υπουργού Παραγωγικής Ανασυγκρότησης".

Τέλος, όσον αφορά το σήμα του δασάρχη Αρναίας με το οποίο σταμάτησαν οι υλοτομικές εργασίες από την εταιρεία "Ελληνικός Χρυσός", οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι εκδόθηκε "κατά πλάνη περί τα πράγματα" και πάσχει από έλλειψη αιτιολογίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0