Live τώρα    
Δεσμεύσεις της Θ. Φωτίου προς ΚΕΔΕ: / Δεσμεύσεις της Θ. Φωτίου προς ΚΕΔΕ: Συνέχιση των κοινωνικών προγραμμάτων στους δήμους
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Δεσμεύσεις της Θ. Φωτίου προς ΚΕΔΕ: / Δεσμεύσεις της Θ. Φωτίου προς ΚΕΔΕ: Συνέχιση των κοινωνικών προγραμμάτων στους δήμους

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ, ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ

Στο επίκεντρο βρέθηκαν τα κοινωνικά προγράμματα, που λειτουργούν οι δήμοι, κατά τη χθεσινή συνάντηση της αναπληρώτριας υπουργού Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θ. Φωτίου με αντιπροσωπεία της ΚΕΔΕ. Εξέχουσα θέση είχε και το επισιτιστικό πρόγραμμα, με την υπουργό να δίνει το εναρκτήριο λάκτισμα για 59 από τις 70 συμπράξεις δήμων και Περιφερειών, με τις τελευταίες να αναλαμβάνουν τον συντονιστικό ρόλο. Εκτενής συζήτηση έγινε για το πρόγραμμα "Βοήθεια στο Σπίτι", που η λειτουργία του επεκτείνεται με εθνικούς πόρους, αλλά και η επιδοτούμενη με Κοινοτικούς πόρους λειτουργία των παιδικών σταθμών.

Τη θέληση για συνεργασία με τους δήμους, ώστε να ενεργοποιηθεί το συντομότερο το επισιτιστικό πρόγραμμα παρά τις αντιξοότητες, εξέφρασε η Θ. Φωτίου, τονίζοντας ότι "η Α' βαθμίδα Τοπικής Αυτοδιοίκησης αποτελεί ουσιαστικό κύτταρο δημοκρατίας και κοινωνικής πολιτικής" τόνισε στην αντιπροσωπεία της ΚΕΔΕ η υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Τη δέσμευση ότι η χρηματοδότηση για το "Βοήθεια στο Σπίτι" έχει εξασφαλιστεί για το 2015 εξέφρασε η υπουργός. Για τους παιδικούς σταθμούς επεσήμανε τη βούληση για χρηματοδότηση των παιδικών σταθμών με ποσό "τουλάχιστον όσο και το τρέχον έτος". Σε ό,τι αφορά την καλύτερη δυνατή συνεργασία του υπουργείου με τους δήμους, η Θ. Φωτίου στάθηκε ιδιαιτέρως στη σημασία μιας τεχνικής ομάδας από την ΚΕΔΕ, καθ' ότι, μέσα από τη συνεργασία μεταξύ υπουργείου και τεχνικής ομάδας για θέματα κοινής αρμοδιότητας, "θα γίνει πιο εύκολη η υλοποίηση των προγραμμάτων προς όφελος των ατόμων που διαβούν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας", όπως είπε χαρακτηριστικά.

Άμεσες ενέργειες ζήτησε από την υπουργό η αντιπροσωπεία της ΚΕΔΕ αναφορικά με τη στελέχωση των κοινωνικών υπηρεσιών των δήμων επισημαίνοντας, ταυτόχρονα, την ανάγκη για συνέχιση της λειτουργίας τους. Παράλληλα, χαιρέτισε τη δέσμευση για συνέχιση του προγράμματος "Βοήθεια στο Σπίτι", την εξασφάλιση 67 εκατ. ευρώ για την λειτουργία των Κέντρων Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων, όπως επίσης την παροχή δωρεάν ηλεκτρικής ενέργειας σε φτωχά νοικοκυριά, την επιδότηση ενοικίου και την κάρτα σίτισης που αφορά πάνω από 300.000 οικογένειες. Για τους παιδικούς σταθμούς και τα κέντρα δημιουργικής απασχόλησης η αντιπροσωπεία της ΚΕΔΕ ζήτησε χρηματοδότηση ύψους 250 εκατ. ευρώ, ενώ πέρυσι εκταμιεύθηκαν 200 εκατ. ευρώ, ένταξή τους στο νέο ΕΣΠΑ και έγκαιρη προκήρυξη θέσεων. Τέλος, η "γαλάζια" και η "πράσινη" πτέρυγα της ΚΕΔΕ εξέφρασαν διαφωνία στην υλοποίηση του επισιτιστικού προγράμματος όπου πρωτεύοντα ρόλο έχουν οι Περιφέρειες και όχι οι δήμοι, που διαθέτουν τις κοινωνικές δομές.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0