Ικανοποιημένος εμφανίστηκε ο ομοσπονδιακός τεχνικός Σέρχιο Μαρκαριάν από την εικόνα των παικτών του στον φιλικό αγώνα (0-0) με την Πολωνία στο Γκντανσκ.
"Το παιχνίδι είχε δυσκολίες και για μας δεν ήταν κακό αποτέλεσμα μετά την ήττα από τα Νησιά Φερόε. Ήταν αναγκαίο να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι. Δείξαμε ότι αντιδράσαμε και ότι έχουμε δύναμη ως ομάδα. Μπορούμε να πούμε πως υπάρχουν πράγματα που πρέπει να φτιάξουμε και το καλύτερο που είδαμε ήταν η συμπεριφορά μας και η προσπάθειά μας. Ήμασταν σοβαροί, οργανωμένοι και κάναμε καλό παιχνίδι. Είμαι ευχαριστημένος" είπε ο Ουρουγουανός τεχνικός και συνέχισε: "Θέλουμε περισσότερη δουλειά. Θα ήθελα να μπορώ να προπονώ τους παίκτες, που παίζουν τουλάχιστον στην Ελλάδα, μια φορά τον μήνα. Έχω συμβόλαιο μέχρι τον Δεκέμβριο, δεν ξέρω τι θα γίνει. Εγώ θέλω να προσπαθώ να κάνω το καλύτερο μέχρι τότε".