Μεγάλο βήμα για πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας έκανε η Ξάνθη, που στον πρώτο ημιτελικό νίκησε στο Καυταντζόγλειο τον Ηρακλή με 1-0 και απέκτησε σημαντικό προβάδισμα ενόψει της ρεβάνς.
Οι "Ακρίτες" προηγήθηκαν πολύ νωρίς στο σκορ και κατάφεραν να διατηρήσουν τη νίκη μέχρι το τέλος. Σκόρερ στο 7' μετά από εξαιρετική προσποίηση και σουτ ο Σίλβα Κλέιτον, που αναδεικνύεται ο πολυτιμότερος παίκτης φέτος για την Ξάνθη. Ο Ηρακλής ανέβασε την απόδοσή του στο β' ημίχρονο και προσπάθησε να ισοφαρίσει με αρνητικό πρωταγωνιστή τον Περόνε, που έχασε σημαντικές ευκαιρίες στο β' ημίχρονο (51' και 55').