Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρακολουθεί το υφυπουργείο Αθλητισμού τις συνεχιζόμενες κλήσεις σε απολογία από τον αντεισαγγελέα Παναγιώτη Πούλιο ανθρώπων του ποδοσφαίρου για την υπόθεση των "στημένων" του 2011, οι οποίες... αυξάνονται και πληθύνονται!
Ο ίδιος ο Σταύρος Κοντονής αφήνει να εννοηθεί ότι επιβεβαιώνονται οι μεγαλύτεροι φόβοι του ίδιου και της κυβέρνησης σχετικά με την εμπλοκή παραγόντων του ποδοσφαίρου σε "στημένα" παιχνίδια. Βέβαια, μέχρι στιγμής η ηγεσία του υφυπουργείου Αθλητισμού κρατά στάση αναμονής, προκειμένου -εκτός των άλλων- να προασπίσει και το τεκμήριο της αθωότητας για όσους τελικά καθίσουν στο εδώλιο του κατηγορούμενου. Σήμερα αναμένονται εξελίξεις...