ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ
Αποφασισμένη να αποδείξει ότι είναι εφικτή η κατασκευή γηπέδου για την ΑΕΚ "προδιαγραφών UEFA και ελίτ, χωρίς να κοπεί ούτε δέντρο και να αφαιρεθεί στρέμμα από το Άλσος", είναι η δημοτική αρχή της Ν. Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας, όπως τόνισε ο δήμαρχος Άρης Βασιλόπουλος με δηλώσεις του στον Βήμα FM. Τα στοιχεία που θα το αποδεικνύουν θα δημοσιοποιηθούν σύντομα.
Αναφορικά με τα ασφαλιστικά μέτρα που προανήγγειλε ότι προτίθεται να ασκήσει η ΠΑΕ ΑΕΚ και αφορούν τον χώρο - πάρκινγκ των απορριμματοφόρων, ο δήμαρχος επεσήμανε πως αποτελεί πάγια θέση της παράταξης η απομάκρυνσή τους, ωστόσο, από τη στιγμή που δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος χώρος στην περιοχή, θα πρέπει να βρεθεί κονδύλι 3 εκατομμυρίων ευρώ για τη φιλοξενία των μηχανημάτων. Στον αντίποδα, στα οπαδικά sites δημοσιεύτηκαν χλευαστικά ρεπορτάζ, φροντίζοντας να πυροδοτήσουν διαδικτυακές εντάσεις. "Μαζέψτε τα άμεσα όλα από εκεί, αλλιώς θα τα μαζεύετε από τις χωματερές όταν τα πετάξουν οι μπουλντόζες που θα χτίζουν το γήπεδο!" "Ένα κάλεσμα περιμένουμε από επίσημη ΑΕΚ ή από συνδέσμους!" ήταν ορισμένα από τα σχόλια. Ενώ κάτοικοι κατήγγειλαν στην "Α" ότι στον χώρο τις τελευταίες ώρες έχουν παρατηρήσει "ύποπτες" κινήσεις από άτομα που τον παρατηρούν και φωτογραφίζουν. Ειρηνική πάντως ήταν η κινητοποίηση οπαδών της ΑΕΚ, έξω από το δημαρχείο, πριν το ματς με τον Ατρόμητο. Συγκεντρώθηκαν περίπου 150-200 άτομα, έκλεισαν για λίγη ώρα τη Δεκελείας και φώναξαν τα γνωστά συνθήματα ενάντια του δημάρχου. Στη συνέχεια, πραγματοποίησαν πορεία μέχρι τον σταθμό του ΗΣΑΠ στον Περισσό. Σημειώνεται ακόμα ότι, την ώρα που γίνεται προσπάθεια από τον ΣΥΡΙΖΑ για να αποφορτιστεί το κλίμα έντασης που υπήρχε ακόμα και τη μέρα των Θεοφανείων, συνεχίστηκε η στοχοποίηση του διευθυντή της "Α" Νίκου Φίλη με βρισιές και χυδαιολογίες μέσα από την επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΑΕΚ στο facebook, αναφέροντας χαρακτηριστικά "συνεχίζει να προκαλεί ο μπουχέσας της 'Αυγής'".
Ομόφωνη καταδίκη της βίας από το δημοτικό συμβούλιο Αθηναίων
Να εκδώσει ψήφισμα ο Γ. Καμίνης στην επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Αθηναίων σε ένδειξη αλληλεγγύης δημάρχου προς δήμαρχο, ζήτησε χθες ο επικεφαλής της Ανοιχτής Πόλης Γ. Σακελλαρίδης καταδικάζοντας απερίφραστα την τραμπουκική επίθεση στον δήμαρχο Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας Άρ. Βασιλόπουλο. Χαρακτήρισε τις εν λόγω επιθέσεις "ακραία τρομοκρατία".
"Πρέπει να αντιταχθούμε και να καταδικάσουμε τη βία εις βάρος αιρετών της Αυτοδιοίκησης", είπε ο Γ. Καμίνης υπογραμμίζοντας ότι "όποιος διαφωνεί με τις αποφάσεις της πλειοψηφίας δεν μπορεί να μετέρχεται βίας". Την επίθεση στον δήμαρχο Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας καταδίκασαν όλες οι παρατάξεις του δημοτικού συμβουλίου Αθηναίων.