Ρεπορτάζ της ΝΕΡΙΤ Sports έκανε λόγο για σκέψεις του άλλοτε διεθνή άσου και δήμαρχου Πειραιά Παναγιώτη Φασούλα να αναμειχθεί με τα κοινά του ελληνικού μπάσκετ, αρχικά με κάποιο πόστο στην ομοσπονδία και μετέπειτα να αναλάβει τα ηνία της ΕΟΚ στη θέση του Γιώργου Βασιλακόπουλου.
Άμεση ήταν η διάψευση της ομοσπονδίας μπάσκετ με ανακοίνωσή της: "Οι διάδοχοι ούτε επιλέγονται, ούτε διορίζονται, ούτε απονέμεται χρίσμα. Όποτε και όταν έρθει ώρα, αναδεικνύονται από τις σχέσεις τους με το αντίστοιχο κοινωνικό σώμα. Όλα τα άλλα αποτελούν αποκυήματα νοσηρής φαντασίας και εντάσσονται σε μια προσπάθεια αποσταθεροποίησης της ΕΟΚ".