Live τώρα    
ΜΠΑΣΚΕΤ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ / Παναθηναϊκός: Με τον Γκιστ στη Γαλλία
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΜΠΑΣΚΕΤ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ / Παναθηναϊκός: Με τον Γκιστ στη Γαλλία

Πριν περάσουν 24 ώρες λύθηκε το θέμα που είχε προκύψει με τον Τζέιμς Γκιστ στον Παναθηναϊκό. Ο Αμερικανός φόργουορντ έφτασε χθες στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης κι εκεί περίμενε την αποστολή των "πρασίνων" για να ταξιδέψουν μαζί στη γαλική πόλη Μιλούζ για το τουρνουά που θα διεξαχθεί εκεί. Ο ίδιος δήλωσε στο paobc.gr:

"Είμαι ευγνώμων στους ανθρώπους του Παναθηναϊκού που κατάλαβαν ότι είχα ένα προσωπικό θέμα να ρυθμίσω στην πατρίδα μου και μου έδωσαν άδεια, αλλά και μου επεσήμαναν ότι θα είχα όσο χρόνο χρειαζόμουν για να διεκπεραιώσω την υπόθεσή μου. Λόγω κάποιων έκτακτων καταστάσεων χρειάστηκε να μείνω κάποιες μέρες παραπάνω, αλλά και πάλι υπήρξε κατανόηση από τον Παναθηναϊκό και γι' αυτό αισθάνομαι την υποχρέωση να ευχαριστήσω τους πάντες. Πλέον είμαι εδώ, στην ομάδα, χαρούμενος που θα συναντήσω τους συνεργάτες, τους συμπαίκτες μου και τους προπονητές και είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος στις υποχρεώσεις του Παναθηναϊκού".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0