Live τώρα    
Νάπολη: Άνεργοι κατέλαβαν τμήμα κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Νάπολη: Άνεργοι κατέλαβαν τμήμα κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού

Άνεργοι εισέβαλαν στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Νάπολης και διέκοψαν τις αφίξεις και αναχωρήσεις των τρένων, για να απομακρυνθούν ειρηνικά μετά την κινητοποίηση ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων, αλλά και την ικανοποίηση του αιτήματός τους.

Οι άνεργοι ζητούσαν εδώ και ημέρες από τις αρχές συνάντηση στο υπουργείο Εργασίας στη Ρώμη για να εκθέσουν τις απόψεις τους, την οποία πέτυχαν μετά την κατάληψη των... σιδηροδρομικών γραμμών. Σύμφωνα με την ανακοίνωση των ανέργων του "Σχεδίου Μπρος" θα πραγματοποιηθεί συνάντηση της Επιτροπής τους στο υπουργείο Εργασίας την Τετάρτη στις 12.20 στη Ρώμη.

Στην Ιταλία των "οικουμενικών" κυβερνήσεων ακόμη και ένα απλό δημοκρατικό αίτημα απολυμένων και ανέργων για διάλογο μπορεί να ικανοποιηθεί μόνο διαμέσου... καταλήψεων; 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0