Τη συνέχιση των επιμορφωτικών μαθημάτων του προγράμματος Διά Βίου Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην Ακαδημία Πλάτωνος ζητούν οι κάτοικοι οι οποίοι συμμετείχαν σε αυτό. Απευθυνόμενοι στο υπουργείο Παιδείας, το Πανεπιστήμιο Αθηνών και τον επιστημονικό υπεύθυνο του έργου, κάνουν λόγο για μεγάλη ανταπόκριση και επιτυχία του προγράμματος που ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2012, όταν το Πανεπιστήμιο Αθηνών ανέλαβε να πραγματοποιήσει ένα τριετές σχέδιο, που στόχευε στη διά βίου μάθηση και τη συνεχιζόμενη ανοικτή εκπαίδευση των ενηλίκων, πτυχιούχων και μη, αλλά και στη θεσμοθέτησή της. Πρόκειται για δωρεάν μαθήματα σ' ένα ευρύ φάσμα επιστημών, όπως η φιλοσοφία, η ιστορία, η αρχαιολογία, η αισθητική, η αστρονομία, η τεχνολογία, η γένεση του αστικού φαινομένου και πολλά άλλα.
Αναφέρουν δε πως "το πρόγραμμα ξεκίνησε στο μέσον της πολιτικο-κοινωνικής κρίσης της χώρας και έδωσε όραμα σε χτυπημένους και μη από την κρίση ανθρώπους, μαζί με τα εργαλεία για κριτική σκέψη, ευαισθητοποίησε τους πολίτες στον εθελοντισμό και την προσφορά στον συνάνθρωπο, βοήθησε στο να γίνει γνωστή σε μεγάλο αριθμό ανθρώπων η αθηναϊκή συνοικία Ακαδημία Πλάτωνος και τα προβλήματα που αυτή αντιμετωπίζει, μέσα από τα μαθήματα και την επί τόπου επίσκεψη στις αρχαιότητες της Ακαδημίας. Ζητάμε τη συνέχιση του επιτυχημένου προγράμματος και καλούμε όλες και όλους που συμμετείχαν και συμμετέχουν στα μαθήματα ή που συμμερίζονται την ωφελιμότητά τους και τη σημασία τους να υπογράψουν στην ιστοσελίδα https://www.change.org για τη συνέχιση του προγράμματος", καταλήγουν.