Live τώρα    
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ / Ενημέρωση του υπουργού Πολιτισμού για το Εθνικό Θέατρο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ / Ενημέρωση του υπουργού Πολιτισμού για το Εθνικό Θέατρο

Επιστολή με αναλυτική ενημέρωση για τις θέσεις τους, αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, απέστειλε προς τον υπουργό Πολιτισμού Νίκο Ξυδάκη το Δ.Σ. του Σωματείου Εργαζομένων Εθνικού Θεάτρου.

Σε αυτήν οι εργαζόμενοι επανέρχονται στις ανησυχίες τους για τη γενική κατάσταση των οικονομικών του οργανισμού μετά τη "σοβαρή απόκλιση που αναμένεται να παρουσιάσει ο προϋπολογισμός κατά την εκτέλεσή του για το 2014".

Υπενθυμίζουν την αίτησή τους (από τον περασμένο Ιούνιο) για "ενημέρωσή μας για την πορεία εκτέλεσης του εγκριθέντος προϋπολογισμού", που, σύμφωνα με την αναμόρφωσή του, "προκειμένου να είναι ισοσκελισμένος θα απαιτηθεί η άντληση πλέον των 1.500.000 ευρώ από τα ταμειακά διαθέσιμα του οργανισμού". "Η διοίκηση αρνήθηκε να απαντήσει στις αλλεπάλληλες επιστολές που απευθύναμε στην ίδια αλλά και στο Δ.Σ. και αδιαφόρησε πλήρως για το νόμιμο και εύλογο αίτημά της ενημέρωσής μας", σημειώνουν.

"Έχουμε γνωστοποιήσει με επιστολές μας την αίσθηση που έχουμε ως εργαζόμενοι, για σπατάλες και αδιαφάνεια", συνεχίζουν, καθώς "παρουσιάζεται το φαινόμενο της πληθώρας συμβούλων για το ίδιο αντικείμενο που ανήκει στις αρμοδιότητες υπηρεσιών του Θεάτρου", ενώ δεν παραλείπουν να επισημάνουν τη "σύναψη 'διπλών συμβάσεων', που κατά την άποψη μας υποκρύπτουν ευνοϊκή μεταχείριση και καταστρατήγηση των μισθολογικών περιορισμών", ενώ "έχουν παρατηρηθεί συμβάσεις 'αργομισθίας'».

Ως ιδιαίτερα σοβαρό ζήτημα κρίνουν "τη μη εφαρμογή απ' την πλευρά της διοίκησης του Ν. 3861/2010  (περί υποχρεωτικής ανάρτησης νόμων και πράξεων της διοίκησης στο Διαδίκτυο - πρόγραμμα Διαύγεια)".

Τέλος, οι εργαζόμενοι ενημερώνουν τον αναπληρωτή υπουργό για τη μη ορθή εφαρμογή όρων της Συλλογικής Σύμβασης, κάτι που έχει διαπιστώσει και η Επιθεώρηση Εργασίας στην οποία προσέφυγε το σωματείο.

...και αγωγή Χατζάκη στον Δημήτρη Καρατζά!

Αγωγή με την οποία ζητά αποζημίωση ύψους 300.000 ευρώ για "ηθική βλάβη" κατέθεσε ο διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου Σωτήρης Χατζάκης εις βάρος του νεαρού σκηνοθέτη Δημήτρη Καρατζά, για ανάρτηση του τελευταίου σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία είχε "διάρκεια ζωής" μιας μόνο ημέρας, καθώς "κατέβηκε" από τον ίδιο την επομένη! Επρόκειτο για ένα εν θερμώ σχόλιο, που αφορούσε τη γενικότερη κατάσταση της χώρας και των δημοσίων πραγμάτων (ανάμεσά τους και την ανακοινωθείσα υπέρβαση του προϋπολογισμού του Εθνικού Θεάτρου) που έγινε την περίοδο της απεργίας πείνας του Νίκου Ρωμανού, παρακολουθώντας τη γενικότερη οξύτητα που επικρατούσε τότε. Αυτό που είναι αξιοσημείωτο, πέραν του εξοντωτικού χαρακτήρα της απαίτησης, είναι ότι ο Σ. Χατζάκης δεν διαθέτει επώνυμο λογαριασμό στο Facebook, παρόλα αυτά εμφανίζεται πλήρως ενήμερος για τα συμβαίνοντα στον μικρόκοσμό του...

Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0