Άρωμα καφέ πλημμυρίζει για δύο ακόμη μέρες τον Κινητήρα, όπου η Αντιγόνη Γύρα αναβαπτίζει τον Κινητήρα, το καλλιτεχνικό δίκτυο που εδώ και δύο δεκαετίες συνδέει ανθρώπους απ' όλες τις ηλικίες και ιδιότητες μέσα από τις παραστατικές τέχνες, μέσα σε ένα... φλιτζάνι καφέ!
Γύρω από αυτήν την τελετουργία, στήνει την παράσταση Ο καφές, μια performance που φέρνει κοντά πάνω από τριάντα ανθρώπους, οι οποίοι φτιάχνουν ένα παραμύθι από την κάθε τους μέρα.
Μία διαφημίστρια, ένας ζωγράφος, μία δασκάλα ειδικής αγωγής, πέντε χορευτές, δύο αρχιτέκτονες, τέσσερις χορογράφοι, μία μπαρίστα, μία συγγραφέας παιδικών βιβλίων, τρεις μανάδες, δύο μπαμπάδες, μία θεατρολόγος, πέντε ηθοποιοί, δύο μουσικοί, μία γραμματέας κι ένας κομμωτής θα βρίσκονται, σήμερα και αύριο, πάνω στη σκηνή του Κινητήρα, στην οδό Ερεχθείου 22, στο Κουκάκι, αποδεικνύοντας ότι όλοι οι άνθρωποι μπορούν να χορέψουν, ανεξάρτητα από ηλικία, σωματότυπο και προηγούμενη εμπειρία. Αρκεί να το θέλουν...
Την ιδέα της Αντιγόνης Γύρα έκαναν πράξη, κείμενο, χορό και παράσταση δεκάδες συνεργάτες, "αντίδωρο" για την εικοσάχρονη προσφορά του Κινητήρα. Από αυτούς, οι Βίκυ Αδάμου, Αμάλια Μπένετ, Johnny O, Ιωάννα Καμπυλαυκά, Γιώργος Γιόκοτος επιμελήθηκαν μαζί της τη σκηνοθεσία και τη χορογραφία.