Χθες βράδυ Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός έπαιξαν για τα play off στο ΟΑΚΑ. Ο αγώνας τελείωσε 64-69 υπέρ του Ολυμπιακού. Συνεπώς, με βάση τα νέα πρότυπα νικητή και ηττημένου, τον αγώνα κέρδισε ο Παναθηναϊκός που ήρθε δεύτερος. Δυστυχώς στους αγώνες μπάσκετ δεν υπάρχει και τέταρτος, για να έχει κερδίσει και αυτός. Αναμένουμε από τις αθλητικές εκπομπές των μεγάλων καναλιών να... θριαμβολογήσουν για την επικράτηση του Παναθηναϊκού με -5 πόντους.
Play off στο ΟΑΚΑ