Live τώρα    
30°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Σποραδικές νεφώσεις
30 °C
28.7°C30.4°C
3 BF 54%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελαφρές νεφώσεις
28 °C
26.6°C28.8°C
2 BF 66%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
27 °C
24.9°C28.0°C
2 BF 54%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αίθριος καιρός
28 °C
27.8°C28.3°C
1 BF 69%
ΛΑΡΙΣΑ
Ελαφρές νεφώσεις
26 °C
25.1°C26.3°C
0 BF 57%
Κυβέρνηση Μητσοτάκη / Ετοιμάζει «λίστα Πλεύρη» με πρόσχημα τους ανεμβολίαστους
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κυβέρνηση Μητσοτάκη / Ετοιμάζει «λίστα Πλεύρη» με πρόσχημα τους ανεμβολίαστους

Μίνα Γκάγκα, Θάνος Πλεύρης και Κυριάκος Μητσοτάκης
(INTIME NEWS/ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΧΟΣ)

Μετά τις «λίστες Πέτσα» και τη «λίστα Κικίλια», η κυβέρνηση φαίνεται πως ετοιμάζει «λίστα Πλεύρη» με πρόσχημα να πείσει όσους αρνούνται να εμβολιαστούν ενάντια στον κορωνοϊό, όπως εξυφαίνεται από όσα δήλωσε σήμερα ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, κατά την ανακοίνωση των νέων μέτρων που θα ισχύσουν από το Σάββατο για όσους είναι ανεμβολίαστοι.

Σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας η καμπάνια για τον εμβολιασμό θα επεκταθεί «με αποστολή επιστολών, μηνυμάτων στα κινητά τηλέφωνα για την αναγκαιότητα του εμβολιασμού, με συνεχείς ενημερώσεις που θα γίνονται και με διαδραστικό τρόπο από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, αλλά και με σποτ τα οποία θα υπάρξουν και θα αναφέρονται σε επιστημονικά στοιχεία, προκειμένου να πειστούν οι συμπολίτες μας να εμβολιαστούν».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όπως φαίνεται η κυβέρνηση θα προσφέρει νέο πακτωλό χρημάτων για τα φίλα προσκείμενα ΜΜΕ καθώς τα 40 εκατ. ευρώ που μοίρασε συνολικά τα δύο χρόνια της πανδημίας, φαίνεται ότι δεν έφτασαν.

Η ίδια κυβέρνηση που αντί να ενισχύσει το ΕΣΥ με μόνιμες προσλήψεις εν μέσω πανδημίας επέλεξε να επενδύσει στην επικοινωνία ελπίζοντας ότι τα φιλοκυβερνητικά media θα καλύψουν την ανυπαρξία σχεδίου αντιμετώπισης του κορωνοϊού.

Υπενθυμίζεται ότι τον Μάρτιο του 2020, η κυβέρνηση έδωσε 11 εκατ. ευρώ για τη διαφημιστική καμπάνια «Μένουμε σπίτι» και, λίγες μέρες μετά, το ποσό αυξάνεται κατά 9 εκατ. ευρώ και φτάνει τα 20 εκατ. ευρώ.

Λίγους μήνες αργότερα, η κυβέρνηση θα προχωρήσει στην έγκριση επιπλέον κονδυλίων. Τον Οκτώβριο 2020 θα εγκρίνει ποσό ύψους 2 εκατ. ευρώ αποκλειστικά για τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας, ενώ τον Δεκέμβριο του ίδιου χρόνου θα εγκρίνει νέα μεγάλη καμπάνια για τον εμβολιασμό, ύψους 18,5 εκατ. ευρώ. Συνολικά, την ώρα που η οικονομία στέναζε, εν μέσω πανδημίας, δόθηκαν περί τα 40 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σημειώνεται ότι το συντριπτικό ποσοστό των χρημάτων δόθηκαν σε φιλοκυβερνητικά μέσα ενημέρωσης, ενώ τα αντιπολιτευόμενα έλαβαν ελάχιστα χρήματα. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι χρειάστηκαν σχεδόν δύο μήνες για να δοθεί στη δημοσιότητα λίστα με τα 1.232 ΜΜΕ που έλαβαν επιχορήγηση.

Μόνο από την πρώτη λίστα Πέτσα ο όμιλος Βαρδινογιάννη έλαβε 1.657.000 ευρώ, ο όμιλος Αλαφούζου 1.390.000 ευρώ, ο όμιλος Μαρινάκη 922.000 ευρώ και Κουρτάκη 247.000, ο ANT1 880.000 και ο όμιλος Πρώτο Θέμα 390.000 ευρώ. Ο άλλος περιμένει την «επιστρεπτέα» για να επιβιώσει, άγνωστο για πόσο.

Οι τηλεοπτικές επιχειρήσεις μέσα στο 2020 με το πρόσχημα της πανδημίας, πήραν τόσες πολλές επιδοτήσεις και χαριστικές ρυθμίσεις βγαίνοντας αλώβητες από τη λαίλαπα της περσινής ύφεσης.

Με μηδέν ή ελάχιστες απώλειες στον τζίρο τους -σε σχέση με το 2019- οι τηλεοπτικοί σταθμοί, χάρη στη γενναιοδωρία της κυβέρνησης, γέμισαν τα ταμεία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι εκκρεμεί η συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής για την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία για σύσταση εξεταστικής επιτροπής σχετικά με τις λίστες Πέτσα και την Opinion Poll, όπως αποφασίστηκε στη Διάσκεψη των Προέδρων.

Η συζήτηση αφορά στη «διερεύνηση της επιχείρησης πολιτικής χειραγώγησης της κοινής γνώμης, ευτελισμό των θεσμών και κατασπατάληση δημοσίου χρήματος».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL