Live τώρα    
Χρ. Μαντάς (γραμματέας Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ): / Χρ. Μαντάς: Η Ν.Δ. κάνει lobbying στις ελίτ των δανειστών
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Χρ. Μαντάς (γραμματέας Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ): / Χρ. Μαντάς: Η Ν.Δ. κάνει lobbying στις ελίτ των δανειστών

"Έχουμε το δίκιο με το μέρος μας. Το δίκιο είναι με τον κόσμο της εργασίας, με τους φτωχούς και καταφρονημένους, με τους λαούς τους Ευρώπης", τόνισε ο Χρήστος Μαντάς επισημαίνοντας πως "ζούμε στιγμές ιστορικές, ζούμε ώρες που συμπυκνώνουν τον πόθο εκατομμυρίων ανθρώπων" για τη ρηγμάτωση του νεοφιλελεύθερου καπιταλιστικού μοντέλου ανάπτυξης.

Ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρθηκε στη στάση της Ν.Δ. "Κάποιοι αναρωτιούνται εδώ τι είναι το Μνημόνιο και κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν και μας κουνούν το χέρι και δεν καταλαβαίνουν ότι κάνουν lobbying στις ελίτ των δανειστών και στις ελίτ της Ευρώπης", τόνισε και πρόσθεσε: "Δεν καταλαβαίνουν ότι κάνουν πως χαίρονται ή εννοούν ότι χαίρονται, διότι, λέει, κατέρρευσε η συμμαχία του Νότου και υποκριτικά δεν βλέπουν ότι έρχεται η ώρα των λαών και στην Ισπανία και στην Πορτογαλία και στην Ιρλανδία και παντού".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0