Συνάντηση με τον πρόξενο της Γερμανίας στη Θεσσαλονίκη Ingo von Voss και τον βουλευτή του SPD Frank Schwabe είχαν χθες ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, Γιάννη Παντής και Δημήτρης Μακρής.
Η συνάντηση έγινε στο κτήριο διοίκησης του ΟΛΘ, ενώ με τους δύο Γερμανούς αξιωματούχους συνόδευε και ο Έλληνας επιχειρηματίας Κώστας Μπούλμπας που δραστηριοποιείται στη Γερμανία. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά στη συνάντηση συζητήθηκαν τα οικονομικά μεγέθη και οι προοπτικές ανάπτυξης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Συζητήθηκαν, επίσης, οι δυνατότητες που υπάρχουν για περαιτέρω συνεργασία ανάμεσα στην ΟΛΘ Α.Ε. και τα μεγάλα λιμάνια της Γερμανίας, όπως αυτά του Αμβούργου και της Βρέμης, με στόχο την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και καλών πρακτικών.