Live τώρα    
ΟΠΕΚΕΠΕ: Από 16 Ιανουαρίου ξεκινά η υποβολή αιτήσεων ενιαίας ενίσχυσης 2015
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΟΠΕΚΕΠΕ: Από 16 Ιανουαρίου ξεκινά η υποβολή αιτήσεων ενιαίας ενίσχυσης 2015

Από 16 Ιανουαρίου ξεκινά η υποβολή των αιτήσεων ενιαίας ενίσχυσης 2015, on line, και από 19 Ιανουαρίου, μέσω των πιστοποιημένων φορέων υποβολής, όπως ανακοίνωσε ο ΟΠΕΚΕΠΕ.

Σημειώνεται ότι η έγκαιρη υποβολή αιτήσεων έχει ιδιαίτερη σημασία φέτος που θα πραγματοποιηθούν όλες οι νέες διαδικασίες των δικαιούχων στο πλαίσιο της νέας ΚΑΠ 2014-2020.

Σε κάθε περίπτωση, όλοι ανεξαιρέτως οι δικαιούχοι για να λάβουν τα νέα δικαιώματα ενιαίας ενίσχυσης της περιόδου 2015-2020 θα πρέπει το αργότερο μέχρι 15 Μαΐου 2015 να έχουν υποβάλει την αίτησή τους στο ΟΣΔΕ με αναλυτικό και ακριβή προσδιορισμό των αγροτεμαχίων ώστε αυτά να καταταγούν στις τρεις περιφέρειες (βοσκότοποι, αροτραίες, δενδρώνες) και να γίνει ο υπολογισμός των νέων δικαιωμάτων τους. Εάν δεν υπάρξει εμπρόθεσμη δήλωση δικαιούχου (έως 15/5/2015), στο ΟΣΔΕ 2015 δεν θα υπάρξει υπολογισμός δικαιωμάτων, ανεξάρτητα αν είχε ή όχι ιστορικά δικαιώματα.

Αναφορικά με τους πιστοποιημένους φορείς για τις αιτήσεις του 2014, θα πρέπει το αργότερο μέχρι 16/1 να γνωστοποιήσουν στον ΟΠΕΚΕΠΕ την πρόθεσή τους να συνεχίσουν τη δραστηριότητά τους για υποστήριξη των δικαιούχων και το 2015. Εφόσον ένας φορέας δεν έχει αποστείλει επιστολή γνωστοποίησης πρόθεσης και δεν έχει ενεργοποιηθεί πλήρως μέχρι 21/1, θα αποκλείεται από την πρόσβαση στο σύστημα του ΟΠΕΚΕΠΕ. Παράλληλα, θα γίνει συμπληρωματική πιστοποίηση φορέων, επιπλέον όσων πιστοποιήθηκαν το 2014, και θα προκηρυχθεί άμεσα σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0