Λύση με τη χρήση «νέων τεχνολογιών» φαίνεται ότι βρήκαν οι αρμόδιες αρχές αναφορικά με την έντονη βροχόπτωση και τα βοθρολύματα στη λεωφόρο Ποσειδώνος.
Λιγότερο από 20 ημέρες μετά το περιστατικό κατά το οποίο η κεντρική λεωφόρος μετατράπηκε σε λεωφόρο λυμάτων, σήμερα ως μέσο αποτροπής της πλημμύρας στον εν λόγω δρόμο οι υπεύθυνοι της ΕΥΔΑΠ έβαλαν φορτηγό να πατάει το καπάκι του φρεατίου ώστε όταν φουσκώσουν τα νερά, αυτά να μην βγουν στον δρόμο.

Ειδικότερα, καθώς υπήρξε συσσώρευση υδάτων στο συγκεκιμένο σημείο της Λ. Ποσειδώνος η ΕΥΔΑΠ διέκοψε την κυκλοφορία στη δεξιά λωρίδα και τοποθέτησε φορτηγό της στο δόμο, με τέτοιο τρόπο ώστε να μην ανοίξει το καπάκι του υπονόμου.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με όσα δήλωσε σήμερα στον ΣΚΑΙ ο δήμαρχος Αλίμου, Ανδρέας Κονδύλης επικαλούμενος την πληροφόρησή του από την ΕΥΔΑΠ, σε 2 με 3 μήνες αναμένεται η ολοκλήρωση της μελέτης των έργων, που θα αποτρέπουν στο μέλλον εν λόγω πλημμυρικά φαινόμενα και «αν όλα πάνε καλά» στο τέλος του 2025 θα έχουν ολοκληρωθεί και οι εργασίες περάτωσης του έργου.


Υπενθυμίζεται ότι την προηγούμενη φορά ο δήμαρχος Αλίμου, Ανδρέας Κονδύλης είχε επιρρίψει ευθύνες στην ΕΥΔΑΠ λέγοντας ότι «με τη μεγάλη βροχή, άνοιξε το καπάκι της αποχέτευσης, τα λύματα έπεσαν μέσα στις σχάρες ομβρίων και στη συνέχεια στη θάλασσα. Το πρόβλημα είναι εδώ και δεκαετίες. Μόλις φέτος η ΕΥΔΑΠ παραδέχθηκε ότι πρέπει να αναλάβει δράση».
Η ΕΥΔΑΠ από την πλευρά της είχε απαντήσει πως δεν ευθύνεται η ίδια για τα πλημμυρικά φαινόμενα, διευκρινίζοντας ότι δεν έχει αρμοδιότητα για τη διαχείριση των όμβριων υδάτων. Ειδικότερα, ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι το αποχετευτικό δίκτυο υπερφορτώνεται κατά την έντονη βροχόπτωση, έχουν πραγματοποιηθεί 7.000 παράνομες συνδέσεις ομβρίων από ιδιώτες στον αγωγό αποχέτευσης στην ευρύτερη περιοχή.
Αποτέλεσμα σύμφωνα με την ΕΥΔΑΠ ήταν καθώς επιβαρύνεται το σύστημα, να ανοίγουν τα καπάκια του δικτύου σε συγκεκριμένα σημεία.