Live τώρα    
Θεσσαλονίκη / Υπό κατάρρευση το ΕΣΥ - Γιατρός τραυματίστηκε από πτώση οροφής σε νοσοκομείο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Θεσσαλονίκη / Υπό κατάρρευση το ΕΣΥ - Γιατρός τραυματίστηκε από πτώση οροφής σε νοσοκομείο

Νοσοκομείο Θεσσαλονίκη
avgi.gr

Τον ελαφρύ τραυματισμό ενός γιατρού είχε ως αποτέλεσμα η πτώση της οροφής του νοσοκομείου Άγιος Δημήτριος στη Θεσσαλονίκη σήμερα το πρωί. 

Όπως αναφέρει στο Κόκκινο και στην Αυγή ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων των νοσοκομείων Γεννηματάς και Άγιος Δημήτριος Στέφανος Χατζηλιάδης ένας γιατρός τραυματίστηκε ευτυχώς ελαφρά από την πτώση της οροφής στον χώρο όπου ξεκουράζονται κατά τις εφημερίες τους οι γιατροί του νοσοκομείου. 

Νοσοκομείο Θεσσαλονίκη
avgi.gr


«Εδώ και χρόνια οι συνθήκες είναι άθλιες. Φωνάζουμε για να γίνει επισκευή του κτιρίου αλλά η διοίκηση του νοσοκομείου είχε άλλες προτεραιότητες», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηλιάδης. 

Νοσοκομείο Θεσσαλονίκη
avgi.gr

Πρόκειται για ένα εργατικό ατύχημα που επιβεβαιώνει την πλήρη κατάρρευση και εγκατάλειψη του ΕΣΥ, ενώ το προσωπικό του νοσοκομείου είναι σε αναβρασμό διότι μετά την κατάρρευση της οροφής είναι πλέον σαφές ότι κινδυνεύουν καθημερινά κατά την ώρα της εργασίας τους. 

Νοσοκομείο Θεσσαλονίκη
avgi.gr
Νοσοκομείο Θεσσαλονίκη
avgi.gr

 

Νοσοκομείο Θεσσαλονίκη
avgi.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0